بانک مهر ایران به رانندگان تاکسی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند

دوشنبه ، 28 مهر 1399 ، 09:57
تفاهمنامه همکاری برای نوسازی، بهسازی و جايگزيني ناوگان حمل و نقل شهر تهران ميان مرتضي اکبري مديرعامل بانک مهر ايران و سيد مناف هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران به امضا رسيد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در این نشست گفت: بانک مهر ايران توجه ويژه‌اي به محيط زيست دارد و از اين جهت شهر تهران نيز اهميت بالايي دارد. اين تفاهم‌نامه اتفاق مبارکي است و بانك تسهيلات قرض‌الحسنه و ارزان قيمت را به فعالان حوزه حمل و نقل پرداخت مي‌كند. در اين ميان وسايل حمل و نقل مانند تاكسي، موتورسيكلت و دوچرخه مورد توجه بوده است.

وی این‌طور ادامه داد: با توجه به شرایطی که سودهاي بانکي دارد، اگر قرار باشد هزينه بالايي به مردم تحميل نشود، بهترين وام‌هايي که مي‌تواند پرداخت شود از نوع قرض‌الحسنه است. تسهيلات قرض‌الحسنه بدون بهره و با کارمزد كم ارائه مي‌شود و ماموريت بانك مهر ايران اين است كه منابع خود را به صورت قرض‌الحسنه ارائه كند.

اکبری درباره تفاهم‌نامه مشترکی با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به امضا رسيد، گفت: براي همکاري در چارچوب اين تفاهم‌نامه در فاز اول ۳۰۰ ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تعريف مي‌كند كه تسهيلات پرداختي بانك در هر حوزه چقدر باشد. همچنين افراد براي دريافت تسهيلات از سوي اين معاونت به بانك مهر ايران معرفي مي‌شوند. كارمزد تسهيلات ۴ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۲ تا ۵ سال و به‌طور ميانگين ۳۶ ماه است.

مدیرعامل بانک مهر ایران اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم انتظارات شهرداري و مردم خوب تهران را برآورده کنيم و مانند ساير تفاهم‌نامه‌هايي که با سازمان‌هاي مختلف منعقد كرده‌ايم، بتوانيم در اين تفاهم‌نامه نيز سربلند شويم و شاهد گسترش تسهيلات قرض‌الحسنه در كشور باشيم. اميدوارم روزي برسد كه اغلب وام‌هاي پرداختي در كشور به سمت قرض‌الحسنه پيش برود و به‌ويژه در حوزه‌هايي پرداخت شود كه مي‌تواند آثار خوبي براي مردم و خانوارها داشته باشد.

► دریافت تسهیلات ( وام بانکی) بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب در بانک رفاه
دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج علاوه بر وام متداول بانک‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر