برخورداری از تخفیف های ویژه و شرکت در قرعه کشی جشنواره ها در باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

شنبه ، 24 آبان 1399 ، 11:42
باشگاه مشتریان بانک کشاورزی خدمات متنوعی را در قالب قرعه کشی جشنواره ها ، تخفیف ویژه خرید آنلاین از فروشگاه ها  و مراکز خدمات طبی و بهداشتی ، رفاهی و تفریحی ، ورزشی ، حمل و نقل و ده ها مورد دیگر در اختیار اعضای باشگاه  قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، تمام افرادی که در بانک کشاورزی صاحب حساب هستند با عضویت در باشگاه مشتریان و کسب امتیاز می توانند از خدمات متنوع این باشگاه بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، با عضویت در باشگاه مشتریان ۵ امتیاز برای شما منظور می شود . همچنین به ازای هر ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال میانگین ماهانه حساب جاری و حامی مهرگستر یک امتیاز ، به ازای هر ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال میانگین ماهانه حساب های پس انداز یک امتیاز و به ازای هر ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال میانگین ماهانه حساب های کوتاه مدت یک امتیاز کسب می کنید.

این گزارش می افزاید: اعضای باشگاه مشتریان بانک کشاورزی می توانند امتیازاتی را که از تراکنش‌ها و فعالیت‌های باشگاهی کسب کرده اند به روش هایی چون شرکت در قرعه‌کشی جوایز نفیس جشنواره های متنوع باشگاه ، خرید بن‌های تخفیف و دریافت خدمات متتوع در شبکه تجاری مهر ازجمله تخفیف ویژه خرید آنلاین از ده ها فروشگاه و مرکز تفریحی، ورزشی، طبی و... و یا شارژ کیف پول الکترونیکی از طریق تبدیل ارزش ریالی امتیازات (که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت) ، خرج کنند.

 

لینک ثبت نام در باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

متن خبر، پاراگراف سه

► واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه
طرح ویژه بانک مهر ایران برای بانوان ◄

مطالب مرتبط
بنر