اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان دانشگاه پیام نور

سه شنبه ، 5 بهمن 1400 ، 14:09
کارکنان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور از خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت بهره مند می شوند.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی، حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت، النچری رهیار آموزش عالی و ابوالحسنی مدیرعامل صندوق پس انداز کارکنان دانشگاه پیام نور و یزدانی معاون اداری مالی این دانشگاه با هدف اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

حسین زاده در این مراسم با تاکید برغیرحضوری بودن خدمات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: هدف ما حذف ملزومات فیزیکی و تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال بود که خوشبختانه امروز به جای رسیدیم که پیشتاز بانکداری بدون شعبه در کشور هستیم. وی با تاکید بر اینکه (اعضا) مشتریان این بانک می توانند تمام خدمات خود را در بستر اینترنت و بدون محدودیت زمانی و مکانی دریافت کنند، افزود: برای دستیابی به این مهم، پیشخوان مجازی رسالت را ایجاد کردیم که فرایندهای شعبه در آن به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به نحوه پرداخت تسهیلات به کارکنان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بعد از شکل گیری کانون همیاری اجتماعی برای کارکنان دانشگاه، افراد می توانند با انجام اعتبارسنجی در سامانه اعتبارسنجی مرآت و با درخواست تسهیلات در اینترنت بانک رسالت تسهیلات خود را دریافت کنند.

گفتنی است این تسهیلات به کارکنانی که عضو صندوق پس انداز کارکنان دانشگاه پیام نورهستند، تعلق می گیرد.

► در راستای تسهیل ازدواج زوج‌های جوان؛ عملکرد مطلوب بانک پاسارگاد در پرداخت تسهیلات ازدواج
بهانه جدید بانک‌ها برای نپرداختن وام ازدواج ◄

مطالب مرتبط
بنر