درقاب تصویر/ مقایسه شعب بانک ها از گذشته تا امروز

يكشنبه ، 8 ارديبهشت 1392 ، 08:41

تغییر جزء جدایی ناپذیر زندگی است و تقریبا تنها چیزی که ثابت است تغییر است. اگرتغییرات مثبت باشد به پیشرفت می انجامد. یکی از تغییرات مثبتی که طی سالیان سال در نظام بانکداری ما رخ داده تغییر مبلمان اداری بانک ها هستند. که از بانک های خصوصی شروع شدو تقریبا به تمام بانک های کشور تسری یافته است. شعب بانک ها در سال های دور را به خاطر دارید؟

به گزارش بانکی دات آی آر، حریم خصوصی معنایی نداشت مشغول مهمترین و محرمانه ترین کارهای مالی زندگی ات هم که بودی چندین و چند چشم در یک صف طویل تعقیبت می کردند و منتظر بودند از شرت خلاص شوند!

البته جنبه های مثبتی هم داشت مثلا وقتی داشتی فرمی را پر می کردی انقدر آدم منتظر (بخوانید بی کار)در صف بود که اگر اشتباهی در پرکردن فرم رخ می داد بالاخره یکی پیدا می شد که بگوید داری اشتباه پرمی کنی!

این روزها فضای داخلی بسیاری از بانک ها نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری داشته و می توان گفت متحول شده اند صندلی هایی بافاصله های منظم،دستگاه های نوبت دهی و اعلام نوبت همه و همه به رعایت حریم خصوص و نظم و انضباط بهتر شعب کمک شایانی کرده اند. برای مرور این خاطرات دیدن تصاویر زیر خالی از لطف نمی باشد:

بانک های دیروز

بانک های امروز

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► گوگل والت، تحولی عظیم در دنیای بانک و بانکداری
لیست تمام کدهای ussd بانک ها #...* ◄

مطالب مرتبط
بنر