زمانی که بانک ها هدر می دهند

شنبه ، 30 فروردين 1393 ، 08:02

 

حداقل زمان انتظار برای انجام کارهای بانکی 10 دقیقه است این زمان به صورت خوشبینانه محاسبه شده در ساعات شلوغ شعب یا ایام خاص سال مانند نوروز گاهی برخی مراجعه کنندگان تا 45 دقیقه هم در صف های بانک به انتظار می نشینند.

به گزارش بانکی دات آی آر، این زمان بهترین فرصت برای بانک هاست تا مشتریان و مراجعه کنندگان را با خدمات خود آشنا کنند و آنها را به استفاده از خدمات بانکشان ترقیب نمایند اما حقیقت این است که بانک ها برای این زمان هیچ برنامه خاصی ندارند.

 

 

نصب برخی پوستر های کم محتوا و سطحی،برشورهای پرهزینه و با بهترین کاغذها که اغلب چک نویس می شوند از جمله اقداماتی است که سالهاست اجرایی شده اما بازخورد مثبت چندانی نداشته اند.

مردم حتی در خصوص ساده ترین مسائل بانکی درشعب پاسخی برای سوالات خود نمی یابند و زمانشان به انتظار کشنده سپری می شود درحالی که این زمان مرده بهترین فرصت بود که می شد از آن برای آموزش همگانی و حتی معرفی خدمات بانک بهره برد.

متصدیان شعب به شدت مشغول کارند و دقت وسرعت جزء لاینفک کار آنهاست مدتی برخی شعب برای پاسخگویی باجه های خاصی را راه اندازی کردند که چندان موفق عمل نکردند و مجبور به جمع آوری آن شدند.

شاید این ایده بسیار بکر بود و می شد از آن بهره های فراوانی برد اما عدم آموزش درست افرادی که برای این کار در نظر گرفته شده بودند و عدم برنامه ریزی مدون و طولانی مدت برای آن باعث شکست چنین طرح هایی شد.

این که بانک ها به قدرت بلقوه این زمان مرده پی برده اند جای بسی امیدواری است و انتظار می رود طی سال ها و زمان های آتی برای بهره برداری صحیح از آن برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانک ها چطور به شرکت ها کمک می کنند؟
خبر ترسناک برای کسانی که فکر سرقت بانک سامان را دارند!/عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر