یک تبلیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پنجشنبه ، 13 شهریور 1393 ، 10:32


تبلیغات مورد استفاده ی اغلب برندها قرار میگیرد تا مصرف کنندگان بتوانند محصولات آنها را بشناسند. تبلیغات همچنین انواع مختلفی دارد مثلا استفاده از بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در رادیو و تلویزیون، کاتالوگ ها و بروشورها و... همگی انواع متفاوتی از تبلیغات را شامل میشوند. هر تبلیغی به معرفی یک محصول یا خدمات میپردازد تبلیغات میتوانند به فروش بیشتر یک محصول هم کمک کنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر استفاده از لوگو و نام تجاری در تبلیغات اهمیت زیادی دارد تا مصرف کنندگان هم با محصول و هم با نام تجاری آن آشنا شوند. هر محصول یا خدماتی متعلق به یک نام تجاری است بنابراین همیشه در تبلیغات نام برند استفاده میشود.


جذابیتها و خلاقیت در تبلیغات از مهمترین عواملی هستند که مصرف کنندگان را به خرید بیشتر تشویق میکنند. خوب است که تبلیغات خود را برای محصولات و کالاها با تنوع بیشتر طراحی کنیم. تبلیغاتی که در قالب بنر هستند نیاز به طراحی حرفه ای با جذابیت بالا دارند چون بنرها نیز اغلب برای معرفی محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند بنابراین باید بیش از همه در آنها خلاقیت وجود داشته باشد.


یک تبلیغ خوب باید دارای محتوی خوب باشد تا بتواند به طور کامل یک محصول و ویژگی ها و مزیت های آن را به مشتریان بشناساند. با توجه به تنوع کالاها هر تبلیغی میتواند به فروش بیشتر یک محصول کمک کند. یکنواختی در تبلیغات باعث میشود تا مشتریان و مصرف کنندگان کمتر از یک محصول استفاده کنند اما هر چقدر که این تبلیغات را با تنوع و جذابیت بیشتر طراحی کنیم قطعا تاثیر بهتری روی فروش محصولات دارد.
شناخت مصرف کنندگان و مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است هرچقدر که بهتر بتوانیم مصرف کنندگان را بشناسیم تبلیغات بهتری هم خواهیم داشت. ارتباط با مشتری و پرسیدن نظر آنها میتواند به بهبود کیفیت کالاها و یا بیشتر کردن تنوع آنها کمک کند.


سعی کنید تبلیغات خود را به گونه ای منحصر بفرد و جدید طراحی کنید به گونه ای که کالای شما جذابیت بیشتری برای مصرف کنندگان داشته باشد رنگ آمیزی و طراحی یک تبلیغ باید به گونه ای باشد که مصرف کننده برای خرید بیشتر تشویق شود.


محصولات جدید نیاز به تبلیغات جدید دارند هرچقدر که در یک تبلیغ از محتوی خوب استفاده کنیم یک محصول یا کالا بهتر به مخاطب معرفی میشود چون تبلیغات پیامی را به مخاطب میرسانند بنابراین باید از محتوی خوب برخوردار باشند به گونه ای که نقاط مثبت و ویژگی های خوب یک کالا یا خدمات در تبلیغات قرار بگیرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مفهوم تجارت
بانکداری اسلامی، مزایا و چارچوب ها ◄

مطالب مرتبط
بنر