گول دروغ های کسب درآمد از اینترنت را نخورید

دوشنبه ، 24 شهریور 1393 ، 12:20

 

وقتی رکود بروز می کند و نرخ بیکاری بالا می رود افراد به فکر کسب درآمد بر مبنای کارآفرینی و خود کاری برمی آیند درست همین زمان است که راه برای سودجویانی که از رویاهای کسب درآمد مردم نهایت استفاده را می برند فراهم می شود.

به گزارش بانکی دات آی آر،برخی سود جویان با بهانه های واهی وعده کسب درآمد های فراوان از اینترنت را می دهند که اغلب شان دروغ است.

اینترنت یک منبع خوب برای کارآفرینی و کسب درآمد است و این روزها شاید بیشترین افرادی که در رتبه های ثروتمند ترین افراد جهان قرار دارند از طریق اینترنت کسب درآمد می کنند اما به این بهانه نمی توان تصور کرد هر کاری در اینترنت سود آور خواهد بود.

سایت های بسیاری هستند که به شما وعده پولدار شدن می دهند که نباید گفته های آنها را تایید کرد، چرا که آنها هم به فکر درامد خود هستند و نه پولدار شدن شما. خیلی از آنها با تبلیغات غیر واقعی به شما وعده های خیلی بزرگی می دهند که سطح توقع شما را بالا می برد ولی در کوتاه مدت نمی توانید به هدف خود برسید پس ناامید می شوید و دست از کار می کشید. پس بسیاری از سایت ها که وعده پولدار شدن با اینترنت را می دهند دروغی بیش نیست.

در کل درآمد از اینترنت یک موضوع مطلق نیست و بسته به کار شما و زحمتی که برای آن می کشید فرق می کند. البته باید گفت زحمتی که اول کار برای آن می کشید به مراتب بسیار بیشتر است تا زحماتی که در اواسط کار بر گردن شما تحمیل می شود. چون کار اینترنتی یک کاری است که رشد آن کند است ولی وقتی به سطح قابل قبولی رسیدید دنبال کردن آن کار راحتی است. پس باید صبور باشید.

پس اینبار که به شما پیشنهاد کسب درآمد از اینترنت داده شد ابتدا تحقیق کنید ، مشورت با افراد خبره را فراموش نکنید و  در نهایت از یاد نبرید که هر برنامه و فعالیت تجاری می بایست یک طرح اولیه و  یک سری راهکارهای هوشمند داشته باشد پس اگر پیشنهاد کنندگان کسب درآمد دقیقا نمی دانند چه می خواهند یا مبهم حرف می زنند بیشتر دقت کنید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► غارت اموال بابک زنجانی در ترکیه؟
4 نکته برای طراحی کاتالوگ ها ◄

مطالب مرتبط
بنر