سلفی ها و دگرگونی در بانکداری موبایلی(بخش دوم)

شنبه ، 16 آبان 1394 ، 11:46

 

بانکی دات آی آر: بزرگترین تفاوت بین جوانان هزاره سوم و نسل های دیگر پذیرش و استفاده از فن آوری در میان آنهاست. این ترجیح به  انجام معاملات بانکی نیز گسترش می یابد، که در آن مصرف کنندگان نسل Y ترجیح می دهند از قابلیت های دوربین در دستگاه تلفن همراه خود برای امور بانکی شان استفاده کنند.

مصرف کنندگان هزاره می خواهند در معاملات(تراکنش های) روزانه خود بیشتر از دوربین تلفن همراه استفاده کنند. آنها دوست دارند فرایند ضبط داده ها در هنگام ثبت نام در یک سرویس جدید از طریق کانال های تلفن همراه را، خیلی راحت با گرفتن یک عکس تکمیا کنند؛ و یا تثبیت هویت خود در طول تراکنشهای موبایلی حساس را با گرفتن یک سلفی انجام دهند. یافته های کلیدی این بررسی عبارتند از:
•    68درصد از جوانان هزاره سوم گفتند که ترجیح می دهند که همیشه به جای تایپ کردن دستی اطلاعات بر روی گوشی های هوشمند خود، از قابلیت کپچـر یا عکسبرداری تلفن همراه استفاده کنند.
•    28درصد خواستار این بودند که ثبت نام در هر چیزی، از یک کارت اعتباری جدید تا عضویت در یک باشگاه ورزشی،  با گرفت یک عکس از کارت شناسایی شان انجام شود.
•    چک کردن موبایلی سپرده، اینجاست که بیشتر جوانان هزاره سوم برای اولین بار در معرض قابلیت عکسبرداری تلفن همراه قرار میگیرند (68٪)
•    اولین عرصه ای است که در آن مصرف کنندگان هزاره سومی خواهان مشاهده ی قابلیت های عکسبرداری موبایلی بیشتری هستند، صنعت  بانکداری است (40٪)؛ درحالیکه 30٪ از صنعت خرده فروشی نام برده اند؛ روندی نیز آغاز شده است که نشان می دهد جوانان هزاره سوم هرچه پول بیشتری میسازند، بیشتر به عکسبرداری موبایلی علاقه نشان میدهند.
•    عکسبرداری موبایلی به سرعت در حال رشد است. سال گذشته، تنها 34 درصد از هزاره ی سومی ها با گرفتن یک عکس با دوربین گوشی های هوشمند خود یک چک را سپرده گذاری کرده اند، درحالیکه امسال 54٪  سپرده گذاری های موبایلی انجام داده اند
•    83درصد درصد از جوانان هزاره سوم براین باورند که عکسبرداری همراه، بخشی از تمام معاملات و تراکنشهای موبایلی در پنج سال آینده خواهد بود.

یافته های بررسی روشن است: میل جوانان هزاره سوم به انجام همه چیز در دستگاه های تلفن هوشمند خود، به طور فزاینده ای به یک عامل نوظهور در تجارت تبدیل میشود؛ این نسل خواهان آنست که تمام تجارت و معاملات را طریق دوربین تلفن همراه خود دیجیتالیزه کند. کسب و کارهایی که می خواهند این مصرف کنندگان هزاره سومی را جذب کنند، میبایست به این یافته ها توجه کرده و قابلیت های عکسبرداری موبایلی بیشتری به اپلیکیشن ها و خدمات خود اضافه کنند، زیرا ارائه یک اَپ تلفن همراه به تنهایی دیگر کافی نیست.

 

منبع:FinancialBrand

مترجم: مهرداد دستورانی

► آشنایی با اسرا ر ستاره ها و مربع ها
سلفی ها و دگرگونی در بانکداری موبایلی( بخش پایانی) ◄

مطالب مرتبط
بنر