گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش پایانی)

دوشنبه ، 18 آبان 1394 ، 11:59

بانکی دات آی آر: این مطالعه ی سالانه از سوی موسسه ی فیننشال برند به کنکاش گرایشات درخصوص امور مرتبط به صنعت بانکداری در موتورجستجوی گوگل میپردازد_مصرف کنندگان و مشتریان در چه زمانی به دنبال چه میگردند!؟

 

موقعیت جغرافیایی
به لطف سیستمهای جی پی اس در دستگاه های تلفن همراه امروزی،  برای مصرف کنندگان یافتن آنچه که بدنبالش هستند، در زندگی واقعی آسان است و تنها نیاز به جستجوی عبارتی در گوگل دارد. بازاریابان مالی باید مطمئن شوند که در دست بالای روند هدفگذاری جغرافیایی قرار گرفته اند. شما می توانید پیام های بازاریابی خود را با دقت در زمان و جای مناسب ارائه کنید.

نزدیکترین شعبه و خودپرداز
شاید مصرفکنندگان و مشتریان به اندازه ی قبل به خودپردازها و شعب بانکی مراجعه نمیکنند، اما بصورت منظم آنها را اصطلاحاً جستجو میکنند. به احتمال فراوان، اکثر این جستجوها در تلفنهای هوشمند انجام میگیرد.

تامین مالی از مردم
مفهوم "تامین مالی مردمی" در ابتدا از سوی بخش بانکی جریان اصلی، به عنوان یک مفهوم عجیب، مورد پذیرش قرار نگرفته و کنار نهاده شد. اما مصرفکنندگان آنرا جایگزینی زنده برای گزینه های سنتی وام و تسهیلات یافتند. با برخی از کمپین های "تامین مالی مردمی" که در مواردی برای یک کسب و کار نزدیک به 93.8 میلیون دلار جمع آوری کردند، ارائه دهندگان آنلاین مانند کیک استارتر، ایندیگوگو و کبیج نشان دادند که عرصه ای جدی و واقعی برای وامهای کسب و کارهستند. زمان آنست که بانک ها و اتحادیه های اعتباری به چگونگی ورود به این روند محبوب توجه کنند.

فناوری مالی
بخش فین تک(فنآوری مالی) در سال های اخیر اصطلاحا فوران کرده است. برای هر چالش پیش روی صنعت مالی، به نظر می رسد یک راه حل تکنولوژیک وجود داشته باشد. فین تک توجه صنعت بانکداری و سرمایه گذاران را به طور یکسان جلب کرده است. بین تمام بازیگران جدید که به وضع موجود ورود کرده اند، و هزاران موسسه ی مالی که در تلاش برای بقا هستند، همه بر روی "نوآوری های دیجیتال" تمرکز کرده اند.

فنآوریهای پوشیدنی
در حالی که رسانه های جریان اصلی از ورود فن آوری های پوشیدنی خبر میدهند، آینده این فناوریها - به خصوص در صنعت مالی - نامشخص است. سر و صداهایی در مورد پتانسیلهای عینک گوگل وجود داشت، اما این ابتکار فعلا بنوعی عقیم مانده است. برخی از کارشناسان مالی پیش بینی میکنند که سا ساعت جدید اپل نقش قابل توجهی در این صنعت ایفا خواهد کرد، اما یک ساعت چه میتواند بکند که یک تلفن هوشمند قادر به انجامش نباشد؟ بخصوص اینکه این روزها حمل یک تلفن ضروریست، در حالی که بستن ساعت مچی اختیاری بنظر میرسد. صرفنظر از نتیجه نهایی، فناوریهای پوشیدنی به رشد خود ادامه خواهند داد.

 

برگرفته از FinancialBrand

مترجم: مهرداد دستورانی

► دسته بندي الگو های مبادلات الکترونیکی (بخش دوم)
دسته بندي الگو های مبادلات الکترونیکی ( بخش اول) ◄

مطالب مرتبط
بنر