دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش پایانی)

شنبه ، 30 آبان 1394 ، 10:02

 

بانکی دات آی آر: اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی با وجود اینکه بصورتی کند و تدریجی مورد اقبال قرار گرفتند، اما منبع آینده گسترش روابط، تعیین نرخ ها و پتانسیل وفاداری مشتری خواهند بود. باوجود اینکه چندین گزینه ی همکاری برای سازمانهای بانکی وجود دارد، آیـا زمان آن فرا رسیده است که بانک ها و اتحادیه های اعتباری جایگزینی اختصاصی را مد نظر قرار دهند؟

مسائل مربوط به مصرف کننده گرایی و فنآوری اطلاعات

نکته مهم دیگر، تجربه کاربر است زیرا اکثر ارائه دهندگان سیستم عامل تلفن همراه، به جز iOS، از قابلیت و کارکرد HCE حمایت کرده اند، بنابراین آنها میدانند که چگونه تجربه ی کاربری امن، مداوم و یکنواخت در انواع مختلف سیستم عامل ها و نسخه ها بوجود آورند. همانطور که می دانیم، برای مثال مصرفکننده گرایی در شرکت های فناوری اطلاعات، روند رو به رشد همراه آوردن دستگاههای تلفن همراه شخصی از سوی کارکنان به محیط کارا بدنبال دارد، زیرا خواست کارکنان برای دسترسی به محیط شرکت از طریق تلفنهای شخصی، نگرانی هایی را در سازمان برمی انگیزد.

صرف نظر از آندروید، بلک بری، ویندوز موبایل یا سیستم عامل، برای داشتن تلفیقی از تجربه کاربری باثبات و لایه های امنیتی مستحکم،  بانک ها برای خدمترسانی موثر تر به مشتریان، اپلیکیشن کیف پول موبایلی مختص خود را نیاز دارند. این امر مربوط به اپ های داخلی کارکنان بانک و همچنین مشتریان آنست، افرادی که خود چندین دستگاه تلفن همراه و اغلب با سیستم عامل های مختلف و نسخه های گوناگون دارند.

نتیجه گیری

در جهان امروز، یک کیف پول دیجیتال شکلی طبیعی از رابطه معتمدانه بین مشتری و بانک است. علاوه بر پرداخت ها، برنامه ادغامی و یکپارجچه ی کیف پول می توانید ویژگی های ارزشمند تری ارائه دهد و به مصرف کنندگان برای نظارت بر موقعیت مالی خود ازطریق دسترسی به توازن و تاریخ تراکنشها و همچنین مدیریت هزینه ها کمک کند. اپ یکپارچه ی کیف پول به بانک امکان ارائه ی یک عامل متمایزکننده ی آشکار، برای پیشرفت جهشی در رقابت را میدهد.

اپ یکپارچه، به کاربر نیز امکان جمع آوری، تلفیق و دسترسی به جوایز و کوپن های مختلف در کارتهای اعتباری و بدهی را که  توسط بانک ارائه میشوند، میدهد. چنین راه حل هایی به مردم گزینه ها و انتخابهایی ارائه داده و وضعیت مصرفکنندگی آنها را نیز آسان تر میکند. در مقایسه، در استفاده از کیف پول ثالث، دسترسی مطلق به مصرف کنندگان از آن سرویس مذکور بوده و بانک ها تنها بابت تسهیل خرید با استفاده از فن آوری شرکت ثالث، کارمزد پرداخت میکنند.

بنابراین با رسیدن بانکها به این دوراهی بزرگ، به نظر می رسد راه حل واضح، خردمندانه و همکنون واقع بینانه از نظر امنیت، این است که بانک ها اپلیکیشن پرداخت موبایلی مختص خود را بسازند!

برگرفته از thefinancialbrand

مترجم: مهرداد دستورانی

► تعریف جدیدی از سهولت در بانکداری(بخش اول)
دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش اول) ◄

مطالب مرتبط
بنر