بهینه سازی تجربه ی حضور در شعبه با ابزارهای زمانبندی قرار ملاقات(بخش اول)

دوشنبه ، 2 آذر 1394 ، 11:56

بانکی دات آی آر: بانک ها و اتحادیه های اعتباری نیز میبایست به دیگر صنایع مانند خرده فروشی ها و رستوران ها که در آن مصرف کنندگان می توانند از ابزارهای موبایلی جهت زمانبندی و رزرو قرارهای ملاقات استفاده کنند، بپیوندند.

همانطورکه شعب درحال گذار از محلی برای انجام تراکنش به مراکز فروش و خدمات هستند، بانک ها و اتحادیه های اعتباری با سوال بزرگی در باره ی خمیرمایه ی ارائه خدمات خود مواجهند. اما اگر بازاریابان مالی تنها یک درس از رکود بزرگ گرفته باشند، آن درس  در مورد اهمیت بهینه سازی منابع پیشخوان بانک برای رساندن شعب به کارآمدترین و سودآورترین وضع ممکن، میباشد. در اینجا هیچ حاشیه ی خطایی از حیث مالی وجود ندارد.

ارائه ی سریعتر، آسان تر و راحت تر خدمات بانکداری، هم برای موسسات مالی و هم مشتریان، اهمیت فزاینده ای یافته است؛ مشتریان - به خصوص نسلY یا هزاره سومی ها - علاقه ای به انتظار کشیدن در صفهای بانک ندارند.

موسسات مالی باید به تغییراتی که در انتظارات خـُرد مصرف کنندگان  بروز میکند نیز بپردازند، مانند آنچه که  توسط شرکت هایی همچون Sprint یا Starbucks  انجام میشود؛ اسپرینت این امکان را میدهد که مردم از طریق اینرنت به زمانبندی قرار ملاقات شان از فروشگاه بپردازند یا استارباکس امکانی فراهم کرده است که مشتریان از طریق دستگاه های تلفن همراه خود قبل از رسیدن به فروشگاه، قهوه سفارش دهند!

ابزارهای موبایلی زمانبندی قرار ملاقات به بانک ها و اتحادیه های اعتباری در رسیدگی به این چالشها کمک میکنند. این راهکارهای خودکار به صاحبان حساب اجازه میدهد با استفاده از  تقریبا هر دستگاه متصل به اینترنت، و از طریق وب سایت موسسه  یا الیکیشن تلفن همراه به زمانبندی قرار ملاقات از شعبه بپردازند. این امر نحوه ی تعامل مشتری با شعبه را مدرنیزه کرده، به بهینه سازی در اختصاص کارکنان و منابع انجامیده و در عین حال وجهه ی فنآوری-محور به نام تجاری یا برند موسسه میبخشد.

ادامه دارد...

برگرفته از thefinancialbrand

مترجم: مهرداد دستورانی

 

► گـذار به ماورای برنامه های سنتی فروش ضمنی بانکها(بخش اول)
دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش سوم) ◄

مطالب مرتبط
بنر