همه حساب‌های بانک ملی ایران را یک جا مدیریت کنید

يكشنبه ، 12 خرداد 1398 ، 08:39

هر مشتری ممکن است چندین حساب در بانک ملی ایران داشته باشد، اما چگونه می‌تواند همه این حساب ها را یک جا مدیریت کند؟

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تصور کنید مشتری بانک حساب قرض الحسنه خود را در یک شعبه، حساب جاری خود را در شعبه ای دیگر و حساب کوتاه مدت خود را در شعبه دیگری افتتاح کرده است.

در روش سنتی، مشتری باید برای انجام عملیات بانکی بر روی هر کدام از این حساب ها به شعب مختلف مراجعه کند، در حالی که سامانه های مدرن بانک ملی ایران، این روند را به نفع مشتری تغییر داده است.

در حال حاضر سامانه بام بانک ملی ایران، این امکان را فراهم کرده که همه حساب های یک مشتری توسط آن به صورت اینترنتی مدیریت شود. مشتری پس از راه اندازی سامانه بام تنها برای یکی از حساب ها، می تواند سایر حساب های متصل به شماره ملی خود را نیز در این سامانه مشاهده کرده و همه عملیات های بانکی را برای آن ها انجام دهد.

از سوی دیگر، بانک ملی ایران به مشتریان خود این امکان را داده که حساب های متعدد خود را تنها به یک کارت بانکی متصل کنند. برای این کار کافی است مشتری به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و درخواست خود را برای تجمیع حساب ها در کارت بانکی مدنظرش ارائه کند.

با این روش، حساب اولیه افتتاح شده با کارت بانکی ارائه شده به صورت پیش فرض بر روی آن در نظر گرفته شده و سایر حساب ها، حساب ثانویه خواهند بود.

هنگام خرید کردن از این کارت با دستگاه های کارتخوان و یا درگاه های اینترنتی، موجودی حساب پیش فرض استفاده خواهد شد، اما در دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران امکان انتخاب حساب متصل به کارت توسط مشتری وجود خواهد داشت.

► پرداخت وام ازدواج در بانک ملی ، تنها با یک ضامن
آدرس اینترنت بانک بانک ها و موسسات اعتباری ◄

بنر
بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط

اعطای بیش از ۴.۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک آینده

 بانک آینده، هم‌زمان با روز بانکداری اسلامی (۱۳۹۸/۰۶/۱۰)، در راستای تحقق مواد قانونی عملیات بانکداری بدون ربا و هم‌چنین توسعه و ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه، اعلام کرد...


بانک آینده، هم‌زمان با روز بانکداری اسلامی (۱۳۹۸/۰۶/۱۰)، در راستای تحقق مواد قانونی عملیات بانکداری بدون ربا و هم‌چنین توسعه و ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه، اعلام کرد؛ از زمان پیوستن به سامانه ازدواج بانک مرکزی ج.ا.ایران، (سال ۱۳۹۴)، تا پایان مردادماه سال جاری، تعداد بیست و هشت هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و با مبلغی بالغ بر سه‌هزار و هشتصد و شصت میلیارد ریال، پرداخت و توانسته است؛ نقش خویش را در ایفای مسئولیت اجتماعی از این طریق ایفا نماید. ضمناً، از سال ۱۳۹۸ نیز با توجه به افزایش سقف وام ازدواج براساس تبصره (۱۶) قانون بودجه، بانک آینده، داوطلبانه، مبلغ تعهدات ماهانه خویش را به مبلغ ۴۵۹ ( چهارصد و پنجاه و نه) میلیارد ریال در ماه افزایش داده و به منظور تسریع و تسهیل فرآیند پرداخت برای متقاضیان، تعداد شعب ارائه‌دهنده خدمات وام قرض‌الحسنه ازدواج را به ۱۸۰ شعبه گسترش داده است.

شایان ذکر است؛ قریب ۳ هزار فقره وام قرض‌الحسنه با مجموع ۴۱۹ (چهارصد و نوزده) میلیارد ریال، در قالب طرح‌های اشتغال‌زائی، مشاغل خانگی، کمک هزینه تحصیلی، درمان، سیل و زلزله، ضروری و تعمیر مسکن، نیز توسط بانک آینده، در طی این مدت، پرداخت شده است.



بنر
بنر