تاکید معاون مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم تقویت آموزش در حوزه پدافند غیرعامل

چهارشنبه ، 19 تیر 1398 ، 08:17
معاون پشتیبانی بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات تاثیر گذار این بانک برای کاهش رنج آسیب دیدگان از سیل امسال گفت: شکل جدید بحران ها اعم از بحران های طبیعی و غیر طبیعی در ابعاد مختلف، لزوم آموزش مباحث مربوط به مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به شکل علمی را در سازمان ها دو چندان کرده است.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم بهبود سطح سخت افزاری و تجهیزاتی بانک، افزود: همه کارکنان بانک به منظور حفظ و صیانت از اموال مشتریان می بایست سطح هوشیاری و آمادگی خود را به عنوان موضوع اصلی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بهبود بخشند.
مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست شرایط امروز جامعه را سخت، پیچیده و پر رقابت دانست و گفت: امنیت مهمترین شاخص در بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد و لازمه آن شناخت و اجرای اصول مربوط به پدافند غیر عامل است.
اصلان کریمی کسب اطلاعات به روز، ایجاد حساسیت نسبت به اتفاقات و رخدادها و آسیب شناسی به موقع را از عوامل تاثیر گذار در ایجاد امنیت و پیشگیری از رخدادهای غیر مترقبه و ناگهانی دانست.
محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران هم با اشاره به عملکرد مناسب بانک در مدیریت بحران سیل های اخیر و راه اندازی سریع شعب بانک در این مناطق گفت: با توجه به اینترانتی شدن انواع خدمات بانکی و طبقه بندی اطلاعات حساب ها و مشتریان در این فضا، افزایش دانش همکاران در حوزه پدافند غیر عامل و آموزش کارکنان در چگونگی برخورد با مشکلات این حوزه می تواند سازمان ها را در مواجهه با این مخاطرات آسیب ناپذیر کند.
حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی نیز ضمن تشریح و آموزش مفاهیم پایه پدافند غیر عامل، گفت: کارکنان نظام بانکی، افسران جنگ اقتصادی اند که تجهیز آنها به دانش مقابله با تهدیدات نوظهور، ضروری و لازم است.
حسن پارسا جانشین معاونت فاوای سازمان پدافند غیر عامل کشور هم ضمن آموزش و تشریح مفاهیم پدافند سایبری گفت: امروزه گاوصندوق های بانک، سرورها و فضای سایبری آنهاست و ایجاد امنیت و مصونیت برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
سید احمد موسوی صمدی مدیر امور اجتماعی شبکه چهار سیما نیز درباره پدافند رسانه ای، ابعاد مختلف رسانه و اهمیت آموزش سواد رسانه ای مطالبی را بیان کرد.
این همایش با حضور معاونان، روسای حوزه ها، روسای دوایر، کارشناسان و روسای شعب اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد.

► حمایت از صادرات کشور با ارائه خدمات متنوع بانکی
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از خانواده نیم میليون نفري دانشگاه پيام نور ◄

مطالب مرتبط
بنر