بنر
بانک ها
کیف پول موبایلی (بخش سوم)

 

در حالی که اغراق و خیالپردازی از بسیاری جهات، واقعیت را تحت الشعاع قرارمیدهد، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای آماده استفاده از یک کیف پول موبایلی هستند.

 
کیف پول موبایلی (بخش دوم)

کیف پول موبایلی اغلب به عنوان "نوآوری بزرگ بعدی"، اما ما کماکان در اوایل چرخه عمر کیف پول موبایلی هستیم.

 
کیف پول موبایلی (بخش اول)

در دورنمای پرداختهای موبایلی که مداوم در حال تحول هستند، بانک ها بر سر چیزی مانند یک تقاطع قرار دارند.

 
دسته بندي الگو های مبادلات الکترونیکی (بخش دوم)

مدل مصرف کننده با مصرف کننده در تجارت الکترونیک عمدتاً براساس مدلی به وجود آمده است که، سایتهایی همچون eBay خلق کرده اند.

 
دسته بندي الگو های مبادلات الکترونیکی ( بخش اول)

استفاده از اینترنت به عنوان مهمترین بستر ارتباطی در تجارت الکترونیکی همزمان با رشد روزافزون شبکه جهانی ارتباطات، باعث پیدایش مدلهاي گوناگونی در این تجارت گردیده است.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بانک سپه
بنر
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 1012 مهمان آنلاین داریم