بنر

بنر
بانک ها
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش پایانی)

به لطف سیستمهای جی پی اس در دستگاه های تلفن همراه امروزی،  برای مصرف کنندگان یافتن آنچه که بدنبالش هستند، در زندگی واقعی آسان است و تنها نیاز به جستجوی عبارتی در گوگل دارد.

 
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش سوم)

در پی بحران مالی که منجر به رکود بزرگ شد، فرایند وام به مصرف کننده متوقف شد

 
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015( بخش دوم)

در سال 2007، ما مطمئن نبودبم که آن را چه بنامیم، بنابراین ما از واژه "وب 2.0"  استفاده کردیم. از سال 2009 تا 2013 آن را "رسانه های اجتماعی" نامیدند.

 
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش اول)

این مطالعه ی سالانه از سوی موسسه ی فیننشال برند به کنکاش گرایشات درخصوص امور مرتبط به صنعت بانکداری در موتورجستجوی گوگل میپردازد_مصرف کنندگان و مشتریان در چه زمانی به دنبال چه میگردند!؟

 
سلفی ها و دگرگونی در بانکداری موبایلی( بخش پایانی)

مصرف کنندگان هزاره سومی می خواهند به سرعت و به سادگی گرفتن یک عکس از آی دی خود - بدون کاغذبازی یا تایپ کردن دستی، قادر به ثبت نام در برنامه های خرده فروشی و یا دیگر خدمات جدید باشند.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 1208 مهمان آنلاین داریم