بنر
بانک ها
دسته بندي الگو های مبادلات الکترونیکی (بخش دوم)

مدل مصرف کننده با مصرف کننده در تجارت الکترونیک عمدتاً براساس مدلی به وجود آمده است که، سایتهایی همچون eBay خلق کرده اند.

 
دسته بندي الگو های مبادلات الکترونیکی ( بخش اول)

استفاده از اینترنت به عنوان مهمترین بستر ارتباطی در تجارت الکترونیکی همزمان با رشد روزافزون شبکه جهانی ارتباطات، باعث پیدایش مدلهاي گوناگونی در این تجارت گردیده است.

 
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش پایانی)

به لطف سیستمهای جی پی اس در دستگاه های تلفن همراه امروزی،  برای مصرف کنندگان یافتن آنچه که بدنبالش هستند، در زندگی واقعی آسان است و تنها نیاز به جستجوی عبارتی در گوگل دارد.

 
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش سوم)

در پی بحران مالی که منجر به رکود بزرگ شد، فرایند وام به مصرف کننده متوقف شد

 
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015( بخش دوم)

در سال 2007، ما مطمئن نبودبم که آن را چه بنامیم، بنابراین ما از واژه "وب 2.0"  استفاده کردیم. از سال 2009 تا 2013 آن را "رسانه های اجتماعی" نامیدند.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بنر
بنر
بنر
نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 384 مهمان آنلاین داریم