بنر

بنر
بانک ها
گـذار به ماورای برنامه های سنتی فروش ضمنی بانکها (بخش پایانی)

با این سطح رقابت در بازار، به دست آوردن سهم گسترده ای از کیف پول (شامل خدمات سرمایه گذاری، خدمات بازنشستگی، بیمه، و غیره)  برای هر سازمانی بسیار دشوار است.

 
گـذار به ماورای برنامه های سنتی فروش ضمنی بانکها(بخش دوم)

یک برنامه فروش ضمنی موفق، میبایست به بخشی از فرهنگ سازمانی تبدیل شود و همراستا با اهداف رشد رابطه بانک و مشتری قرار گیرد؛ برنامه ای که در سراسر سازمان مورد توجه، درک، پیگیری و پاسخگویی قرار گیرد.

 
گـذار به ماورای برنامه های سنتی فروش ضمنی بانکها(بخش اول)

با تغییر وضعیت بانکداری از مدلی محصول محور به یک جهت گیری تقاضا محور، مصرف کننده به نقطه کانونی توجهات تبدیل میشود.

 
تعریف جدیدی از سهولت در بانکداری(بخش پایانی)

البته که صرفا برندگذاری جدید کافی نیست؛ شما باید، صرف نظر از مکان فیزیکی یک فرد، توانایی ارائه محصولات خود به طورآنلاین یا بر روی دستگاه تلفن همراه را داشته باشید.

 
تعریف جدیدی از سهولت در بانکداری( بخش دوم)

نیازی نیست این نکته را کامل کنار بگذاریم، اما اگر راحتی فیزیکی را تنها کانون هویت نام تجاری خود قرار دهید، بشدت زیانبار خواهد بود.

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 521 مهمان آنلاین داریم