گوگل والت، تحولی عظیم در دنیای بانک و بانکداری

شنبه ، 30 شهریور 1392 ، 10:04

در سپتامبر سال گذشته بود که شرکت گوگل، اپلیکیشنی با نام گوگل والت را منتشر کرد و توانست فقط شش ماه این اپلیکشن را زنده نگه دارد و پس از مدتی دیگر از آن پشتیبانی نکرد. این اپلیکیشن برای گوشی هایی ساخته شده که دارای قابلیت ارتباط حوزه نزدیک (NFC) هستند.

این اپلیکیشن این امکان را به کاربرانش می داد تا بوسیله آن بتوانند کارت های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت خود را، در گوشی همراه خود داشته باشند. دلیل مسدود شدن این سرویس مشخص نشد و بیشتر خبرگزاری ها نا امن بودن این سرویس را دلیل این موضوع اعلام کردند.


به گزارش بانکی اخیرا گوگل دوباره این اپلیکیشن را برای گوشی های اندورید و iOS 6 راه اندازی کرده است. البته این اپلیکیشن فعلا فقط برای کشور آمرکا قابل استفاده است و یکی از شرایط استفاده از آن سن بالای هجده سال بیان شده.

یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه، این است که گوگل در والت برای کاربرانش قسمتی فراهم کرده که درآنجا می توانند پول خود را به حساب دیگران و حساب های دیگر خود واریز کنند. شرکت گوگل با راه اندازی این نرم افزار، توانسته در عرصه بانکداری الکترونیک قدمی مفید بردارد و امیدواریم روزی شرایطی ایجاد گردد که ما هم بتوانیم از اپلیکیشن گوگل والت در ایران استفاده کنیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سامانه های نوبت دهی چطور به کمک بانک ها آمد
درقاب تصویر/ مقایسه شعب بانک ها از گذشته تا امروز ◄

مطالب مرتبط
بنر