صف خودرپرداز هوار کیلومتر!

چهارشنبه ، 28 خرداد 1393 ، 09:26

 

انتظار در صف عادتی شده برای ما، صف نان، صف مرغ،تخم مرغ،صندوق میوه وتره بار بانک و خودپراز.

به گزارش بانکی دات آی آر، گاهی اوقات بعضی ها دلشان برای صف تنگ می شود و خودشان تولید صف می نمایند باور ندارید به بعضی از این مثال ها توجه کنید که حتما یک بار هم که شده به آنها برخورده اید.

*خانمی که مدتها انتظارکشیده که نوبتش شود اما هنوز کارت بانکی اش را از کیف پولش که آن هم داخل کیف دیگری است خارج نکرده است.

* آقایی که انگار دفعه اول است که منو خود پرداز را می بیند مدت ها بدون انتخاب عنوانی به صفحه زل می زند.

* دوست عزیزی که وقتی نوبتش می شود تازه تلفن همراهش را در میاورد و پس ازکلی خوش وبش می گوید: آقا این شماره کارتت روبده من الان دم خودپردازم برات کارت به کارت کنم شانس بیاریم مخاطب آن طرف خط کمتر دنبال کارتش بگردد!

* آقایی که وقتی نوبتش می شود از پشت سری کمک می خواهد و تازه این جاست که سربحث های علمی ، فرهنگی ،سیاسی و ... باز می شود. مملکته داریم.... راست می گی به خدا.... وبقیه منتظر باید از بحث ها لذت ببرند!!!

*اشتراک در فعالیت های بانکی ،پشت سری به صفحه خودپرداز زل زده و همین که اشتباهی دکمه ای را فشار بدهید راهنمایی تان می کند. دوست عزیز این فضا محیط خصوصی و حریم استفاده کننده است لطفا زل نزن!!! بعضی ها استرس می گیرند و کارشان بیشتر طول می کشد!!!

* 136 تا قبض مربوط به کل اعضای خانواده، همسایه ها و بچه محل ها آورده و یکجا می خواهد پرداخت کند بعد شماره ها را هم اشتباه می زند و بازی از اول!

مردم خوب ما به فرهنگ استفاده از خودپرداز آگاه اند اما هر از چند گاهی برخی فکر می کنند کارشان از بقیه مهم تر است. بد نیست:

1. قبل از اینکه به خودپرداز برسیم کارت و کلیه رمزها و شماره هایی که لازم داریم آمده کنیم.

2. اگر استفاده از خود پرداز برایمان مشکل است و سوالی داریم قبل از اینکه نوبتمان بشود بپرسیم.

3. فاصله مان را باکسی که در حال استفاده از خود پرداز است رعایت کنیم .

4.اگر تعداد تراکنش هایمان زیاد است سریعتر نوبت را نفر بعد بسپریم و مجدد در صف بایستیم تا وقت دیگران تلف نشود.

5. صف محل مناسبی برای بحث های مختلف نیست ، شاید کسی که کنار شماست مشغله فکری داشته و حوصله یک بحث عمیق فلسفی ،اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی را نداشته باشد!

6.زل زدن به کسانی که درصف هستند و یا دخالت در تراکنش های بانکی دیگران دور از ادب است.

7. کمی تحمل داشتن بد نیست لازم نیست به نشانه اعتراض به طولانی شدن زمان استفاده سایرین اوقات تلخی کنیم.

8.پارک کردن ماشین در وسط خیابان، جلو در منزل همسایه ها و... به بهانه استفاده چند دقیقه ای از خودپرداز تعدی به حقوق سایرین است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► 10 مانع وفاداری مردم به بانک شان
ضمانت نامه بانکی چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر