وب سایت بانک ها به چه درد می خورد؟

شنبه ، 22 شهریور 1393 ، 10:11

 

معمولا زمانی که وارد وب سایت بانکمان می شویم بلافاصله وارد صفحه بانکداری الکترونیک می شویم بعضی ها هم برای سهولت کار صفحه بانکداری الکترونیک بانکشان را ذخیره کرده اند و اصلا به صفحه اصلی سایت سرنمی زنند.

به گزارش بانکی دات آی آر، سایت بانک ها برای پاسخگویی به مشتریان طراحی شده و اطلاعاتی دارد که مطالعه آن به کارمان می آید به همین دلیل به شما توصیه می کنیم هر از چند گاهی به صفحه اصلی سایت بانکتان سر بزنید و نگاهی هم به این صفحات بیندازید.

1. نتایج قرعه کشی

یک قسمت مورد علاقه در وب سایت بانک ها اعلام اسامی آخرین مرحله قرعه کشی بانک است که با سرعت بالا نتایج را در اختیار کاربران می گذارد علاوه بر این بسیاری بانک ها قرعه کشی هایی برای پذیرندگان و استفاده کنندگان کارت خوان، شعار بانک، نظر سنجی و... در نظر می گیرند که نتایج را می توانید در سایت ببینید.همین طور از مسابقه ها و زمان قرعه کشی اطلاع بدست بیارید.

2. سهام بانک

سهامداران هر بانک برای مشاهده وضعیت سهامشان بهتر است زیاد به سایت بانک شان سر بزنند تقریبا تمام بانک ها بخشی در وبسایتشان قرار داده اند که آخرین وضعیت سهام بانک را به روز و در لحظه اطلاع رسانی می کند .

3. اخبار

اگر به هردلیل خدمات بانک در ساعاتی از روز دچار اختلال شود، ساعت کار بانک تغییری بکند و یا اینکه در نحوه خدمت رسانی تغییر ایجاد شود بانک ها مراتب را بلافاصله در سایت اطلاع رسانی می کنند پس اگر قرار است فردا به بانکتان سری بزیند و مدتی است از اخبار و اطلاعات بانکتان بی اطلاع اید می توانید به سایت بانکتان مراجعه کنید.

4.نرم افزار

آخرین نسخه نرم افزار موبایلی و سایر نرم افزار های تولید شده در بانکتان را مناسب با امکاناتی که در اختیار دارید در کمترین زمان می توانید در وبسایت بانک تان پیدا کنید.

5. نکات امنیتی

بسیاری از نکات امنیتی را اغلب ما می دانیم اما ممکن است فراموش کنیم یا خیلی مسائل را هم ندانیم بانک ها نکات امنیتی در زمینه استفاده از خدمات بانک به ویژه بانکداری الکترونیک را در سایتشان قرار داده اند که پیشنهاد می کنیم حد اقل یک بار تمام نکات را به دقت مطالعه کنید.

6. جستجوی شعب

نزدیک ترین شعبه بانک به محل کار،منزل و ... را پیدا نمی کنید؟ شماره تماس بانکتان را گم کرده اید. بانک ها همین اطلاعات را به روز و به بهترین شکل در وبسایتشان در اختیار شما گذاشته اند.

 

7. اطلاعات پایه

بد نیست بدانید بانکتان در چه تاریخی و به چه شکل تاسیس شده ،اهداف ، مرام نامه و خدماتش چیست و چه تغییراتی کرده، اصلا مدیر عامل بانکتان را می شناسید

همه این اطلاعات در وبسایت همه بانک ها وجود دارد

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آنها که از خرید اینترنتی می ترسند بخوانند
چه چیزی مانع خدمت رسانی بانک ها می شود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر