گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش اول)

يكشنبه ، 17 آبان 1394 ، 10:04

 

بانکی دات آی آر: این مطالعه ی سالانه از سوی موسسه ی فیننشال برند به کنکاش گرایشات درخصوص امور مرتبط به صنعت بانکداری در موتورجستجوی گوگل میپردازد_مصرف کنندگان و مشتریان در چه زمانی به دنبال چه میگردند!؟

داده ها با استفاده از سرویس رایگان گوگل ترند (Google Trend) گرداوری شده است. هر شکل افزایش و یا کاهش نسبی در شمار جستجوهای هر عبارت توسط کاربران گوگل در گذر زمان را نشان میدهد.
تبلیغات بومی
تبلیغات بومی به شکل جدیدی از بازاریابی آنلاین اطلاق میشود که در آن محتوای پرداخت در کنار محتوای سرمقاله قرار میگیرد. این امر بسیار رایج شده است - به طوری که رسانه های جریان اصلی مانند سی ان ان بخش بزرگی از موارد پرداختی را در صفحه اصلی خود، تحت عناوینی چون محتوایی "از شرکای ما" قرار داده اند. اگر شما هنوز چیزی از تبلیغات بومی نشنیده اید، زمان آن رسیده است که رادار خود را بکار بیاندازید. تبلیغات بومی روندی رو به رشد است و می تواند برای بانک ها و اتحادیه های اعتباری نیز بسیار موثر باشد.

تبلیغات برنامه ریزی
اصطلاح "تبلیغات برنامه ریزی" کمی بیش از عبارت فانتزی  "خرید خودکار آگهی" است. اگر شما تا کنون سرویس Google AdWord ی تبلیغاتا AdSense خریداری کرده باشید، درواقع از یک سرویس برنامه ریزی استفاده کرده اید؛ شما ضوابط و بودجه خود را مشخص می کنید، و سیستم به طور خودکار بقیه کار را انجام میدهد. این مدل به جای رویکرد دست و پا گیر سال گذشته در نظر گرفته شده است، جاییکه در آن سفارشات نیازمند حجم عظیمی از مداخله انسانی بود. تبلیغات برنامه ریزی یکی از داغترین روندها در دنیای بازاریابی است، و اکثر کارشناسان معتقدند که این پدیده روش اصلی خرید تبلیغات در آینده خواهد بود.

هدفــگذاری مجدد
چندی پیش، این یک ایده ی انقلابی و رادیکال جدید در نظر گرفته میشد. اما امروزه، هدفگذاری مجدد در جریان اصلی قرار گرفته است. اگر موسسه مالی تان، هدفگذاری مجدد را به عنوان یکی از پایه های اصلی استراتژی بازاریابی خود اجرا نمی کند، میتوان گفت که شما در حال رها کردن پول خود روی میز معامله هستید.

تجزیه و تحلیل داده
بلوغ اینترنت به انفجاری از داده های دیجیتال منجر شده است. بازاریابان بیش از آنکه بدانند از اطلاعات و داده ها چه میخواهند، غرق در ان شده اند. آنها می توانند تقریبا هر آنچه را که مصرف کنندگان بصورت آنلاین انجام میدهند ردگیری کنند، و به طور فزاینده قادر به پیوند این داده ها با رفتارهای آنلاین هستند. این امر به چشم انداز بزرگ و مثبتی در موضوع "تجزیه و تحلیل داده ها" دامن زده است. اگر شما در هر نوع از بازاریابی امروزی کار می کنید، بهتر است قادر به ثبت و ضبط اعداد باشید.


داده های بزرگ
تا پیش از سال 2012 اصطلاح داده های بزرگ(Big Data) چندان شناخته شده نبود؛ تا اینکه در پاییز همان سال فیننشال برند مقاله ای در این خصوص منتشر کرد.داده های بزرگ ابزاریست که می تواند به موسسات مالی کمک کند تا ریسکها و تقلب ها را کاهش داده و استراتژی های بازاریابی خود را بهبود و ارتقاء دهند. با این حال، داده های بزرگ تا حد زیادی فراتر از دسترس بسیاری از بانک های متوسط  و اتحادیه های اعتباری هستند.


اتوماسیون بازاریابی
با افزایش پیچیدگی بازاریابی در عصر دیجیتال، جای شگفتی نیست که اتوماسیون مورد تئجه زیادی قرار گرفته است. فراوانی داده های در دسترس امروزی، به موسسات مالی این امکان را میدهد که مخاطبان هدف خود را  به بخش های جدید دسته بندی کنند و پیام های بازاریابی را در سطحی جدید دسته بندی کنند. اما این قابلیت های جدید نیاز به ابزارهای جدید نیز دارد، که رشد شرکت های متخصص در اتوماسیون بازاریابی مانند Salesforce، HubSpot را و Marketo را توضیح دهد.

برگرفته از FinancialBrand

مترجم: مهرداد دستورانی


 

 

► گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015( بخش دوم)
نکات امنیتی بانکداری الکترونیک از زبان بانک شهر ◄

مطالب مرتبط
بنر