گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015( بخش دوم)

يكشنبه ، 17 آبان 1394 ، 11:11

بانکی دات آی آر: این مطالعه ی سالانه از سوی موسسه ی فیننشال برند به کنکاش گرایشات درخصوص امور مرتبط به صنعت بانکداری در موتورجستجوی گوگل میپردازد_مصرف کنندگان و مشتریان در چه زمانی به دنبال چه میگردند!؟

 

داده ها با استفاده از سرویس رایگان گوگل ترند (Google Trend) گرداوری شده است. هر شکل افزایش و یا کاهش نسبی در شمار جستجوهای هر عبارت توسط کاربران گوگل در گذر زمان را نشان میدهد.

بازاریابی محتوا
در سال 2007، ما مطمئن نبودبم که آن را چه بنامیم، بنابراین ما از واژه "وب 2.0"  استفاده کردیم. از سال 2009 تا 2013 آن را "رسانه های اجتماعی" نامیدند. این روزها، "بازاریابی محتوا" عبارت مرسومی است که هنگام اشاره به  کانال های آنلاین مانند وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی و ابزارهای اشتراک گذاری اجتماعی، مورد استفاده قرار میگیرد. نامگذاری مورد استفاده چندان بی ربط نیست. این نام بازتابی از چگونگی رشد و بلوغ  فضای آنلاین است. در ابتدا، ما نمی دانستیم که حسن این نام چیست - فقط آن را جدید و هیجان انگیز میدانستیم. در حال حاضر ما ایده ای بسیار واضح تری داریم از اینکه چرا و چگونه کانال های آنلاین را ارتقا دهیم. امروزه، همه چیز پیرامون محتوا میگردد.


تبلیغات فیس بوک، یوتیوب، توییتر
بسیاری از بازاریابان مالی درباره ی استراتژی رسانه های اجتماعی خود وسواس دارند - توییت بعدی چه باید باشد؟ امروز در فیس بوک چندتا لایک داشتیم؟ اما عده ی کمی در مورد کانال های رسانه های اجتماعی به عنوان یک خروجی تبلیغات فکر میکنند. با توجه اینکه اکنون دسترس فیس بوک بنوعی بینهایت است و بسیاری از موسسات مالی کمتر از 500 دنبالکننده ی توییتری دارند، بیشتر سران بازاریابی بانک ها و اتحادیه های اعتباری برای ایجاد کشش واقعی، باید به تبلیغات در این کانالها توجه کنند.

هزاره سومی ها و نسل Y
جوانان هزاره سوم و یا هر نام دیگری که به انها اطلاق میشود: موسسات مالی تلاش زیادی برای ارتباط با این مصرف کنندگان دارند. اما اشتباه نکنید: اینها دیگر "بچه " نیستند. بسیاری از این افراد بزرگسالان محسوب میشوند. قدیمی ترین افراد این نسل در اواسط سی سالگی هستند - برای ازدواج، طلاق، خدمت در ارتش، خرید خانه، داشتن بچه و تغییر جندباره ی مشاغل، به اندازه کافی سن و سال دارند.

نسل Z
نسل Z اشاره به کسانی دارد که پس از نسل هزاره متولد شده اند. بسیاری از صاحبنظران آغاز این نسل را از اواسط دهه ی 1990 میدانند. با توجه به مدت زمانی که بانک ها و اتحادیه های اعتباری برای جلب توجه جوانان هزاره سوم نیاز دارند، بازاریابان مالی باید کار بر روی استراتژی های خود برای نسل Z را هم اکنون شروع کنند.

برگرفته از FinancialBrand

مترجم: مهرداد دستورانی

► گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش سوم)
گرایشات در امور مرتبط به بانکداری و بازاریابی در موتور جستجوی گوگل، سال 2015(بخش اول) ◄

مطالب مرتبط
بنر