جوایز دوره اول جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت قرعه کشی شد

يكشنبه ، 9 تیر 1398 ، 12:50
اولین قرعه کشی از مرحله دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت برگزار شد و طی آن 620 برنده جوایز این مرحله مشخص شدند.جوایز دوره اول جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت قرعه کشی شد
اولین قرعه کشی از مرحله دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت برگزار شد و طی آن 620 برنده جوایز این مرحله مشخص شدند.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در اولین مرحله از قرعه جشنواره جدید همراه بانک تجارت که  چهارشنبه پنجم تیرماه و با استفاده از گوی و گردونه انجام شد 20 نفر از کاربران همراه بانک که برای اولین بار این اپلیکیشن را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده بودند هر یک مبلغ 10.000.000 ریال جایزه گرفتند. از دیگر جوایز قرعه کشی شده در این مرحله می توان به 400 بسته سه ماهه اینترنت همراه و 200 فقره شارژ اپلیکیشن ست ( کیف پول) اشاره کرد.

در مرحله اول قرعه کشی دوره دوم جشنواره همراه بانک تعداد 385.181 نفر از کاربران همراه بانک تجارت که طی بازه زمانی هجدهم تا 31 خرداد نسبت به نصب همراه بانک و انجام تراکنش اقدام کرده اند حایز شرکت در قرعه کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده در این مرحله به 44.905.054 امتیاز بالغ شده است . از تعداد کل حایزین شرایط  12.066 نفر از کاربران برای اولین بار اپلیکیشن همراه بانک تجارت را در این بازه زمانی نصب کرده اند.

بانک تجارت در قالب جشنواره جدید همراه بانک جوایز ارزنده ای را برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته که از جمله این جوایز می توان به یک فقره کمک هزینه 1 میلیارد ریالی خرید مسکن و 2 کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش 500 میلیون ریال اشاره کرد. در این جشنواره به 100 نفر از کاربرانی که برای اولین بار این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنند 100 جایزه 10 میلیون ریالی اهدا می شود. همچنین 2000 بسته اینترنت سه ماهه و 1000 بسته شارژ 500 هزار ریالی (کیف پول ست(set  ازدیگر جوایز جشنواره همراه بانک تجارت به شمار می رود.

کاربران همراه بانک با انجام هر تراکنش حداقل 50.000 ریالی در این نرم افزار می توانند شانس خود را برای بهره مندی از جوایز ارزنده جشنواره  افزایش دهند. حداقل امتیاز لازم برای شرکت در قرعه کشی جشنواره هفتگی 70 امتیاز، کمک هزینه خرید مسکن 2000 امتیاز و کمک هزینه خرید خودرو 1000 امتیاز است.

در این جشنواره روشهای متنوعی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند امتیازات خود را برای شرکت در قرعه کشی جوایز افزایش دهند. نصب اپلیکیشن همراه بانک 50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 40 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و انتقال وجه شتابی هر کدام 20 امتیاز و انتقال موبایلی ، انتقال وجه داخلی تجارت به تجارت و پرداخت قبوض هم هر یک 10 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.

مشتریان بانک تجارت می توانند اپلیکیشن همراه بانک تجارت را از طریق mobilebank.tejaratbank.ir دریافت کنند. برای دریافت رمز همراه بانک بدون نیاز به حضور در شعبه کافیست رمزخود را ازhttps://my.tejaratbank.ir   دریافت کنید.

اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی جشنواره همراه بانک تجارت در وب سایت و باشگاه مشتریان این بانک قابل مشاهده است.

► بانک مسکن به سیل زدگان 9 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد
شفاف‌سازی صورت‌های مالی بانک صادرات ◄

مطالب مرتبط
بنر