پروژه فولاد جهان آرا اروند خوزستان

شنبه ، 15 تیر 1398 ، 12:49

چقازردی: کمک به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های کلان بانک سپه است

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه به همراه دکتر شهیدزاده، رئیس صندوق توسعه ملی، دکتر تیموری معاون صندوق توسعه ملی، پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و محمدزاده داودی مدیر شعب منطقه خوزستان از پروژه در حال ساخت شرکت فولاد جهان‌آرا اروند بازدید و با مدیران این شرکت گفت و گو کرد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک، پروژه ساخت و راه‌اندازی شرکت فولاد جهان‌آرا اروند با هدف حمایت از تولیدات داخلی در سال 1398 آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود با رشد 57 درصدی پروژه، مراحل تکمیل و بهره‌برداری آن در اواخر سال 1399 صورت گیرد. در حال حاضر 4 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در مراحل تکمیل و راه‌اندازی این پروژه ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌شود در زمان بهره‌برداری و راه‌اندازی شرکت تعداد 800 نفر به‌طور مستقیم و بیش از 2 هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار شوند.
بانک سپه نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با رویکرد اشتغال‌زایی، کارآفرینی و کمک به رونق تولید، با اعطای تسهیلات به مبلغ 1000 میلیارد ریال به شرکت فولاد جهان‌آرا اروند کمک شایانی به پیشرفت و تکمیل این پروژه در منطقه آزاد اروند استان خوزستان داشته است.
چقازردی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت فولاد جهان‌آرا اروند ضمن ابراز رضایت از روند رو به رشد و پیشرفت پروژه خاطرنشان کرد: حضور اثرگذار بخش خصوصی و حمایت همه‌جانبه بانک‌ها و مؤسسات مالی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و استان‌های مرزی کشور مانند استان خوزستان که سال‌ها درگیر دفاع مقدس و دوره بازسازی پس از جنگ بوده‌اند یک مسئولیت اجتماعی و اقتصادی در مسیر توسعه و بالندگی کشور است.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به نقش انکارناپذیر بانک‌ها و مؤسسات مالی در یاری‌رساندن به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع افزود: خودکفایی و خوداتکایی و گردش چرخه اقتصادی کشور مستلزم یک بسیج همگانی و عزم جدی از سوی کلیه بخش‌ها و ضرورت تعامل مؤثر در همه ارکان جامعه است.
وی بر ضرورت نگاه ویژه به مناطق مرزی کشور تأکید و تصریح کرد: حمایت و کمک به استان‌ها و مناطق مرزی و محروم کشور که از توسعه و پیشرفت کمتری برخوردار هستند از سیاست‌های کلان بانک سپه همگام و همسو با دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
براساس این گزارش چقازردی در سفر به استان خوزستان با رؤسای شعب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز دیدار و گفت و گو کرد.

► آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران
خبر ادغام بانک های غیر نظامی صحت ندارد ◄

مطالب مرتبط
بنر