روح اله خدارحمی:تلاش می کنیم منابع مالی بانک کشاورزی در مسیر رونق تولید کشاورزی هزینه شود

يكشنبه ، 13 مرداد 1398 ، 12:24
روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تلاش می کنیم بیشترین منابع مالی این بانک در مسیر رونق تولید کشاورزی هزینه شود.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان اردبیل، روز پنجشنبه دهم مرداد ماه سال جاری در همایش روسای شعب این بانک در استان اردبیل، با علام مطلب فوق افزود: برای پرداخت تسهیلات خارج از بخش، بایدضمن در نظر گرفتن اهداف اصلی بانک که حمایت از بخش کشاورزی است، بتوانیم از طریق مشتری مزیت های منابعی و درآمدی ایجاد کنیم.

 وی ضمن قدردانی از تلاش های روسای شعب و کارکنان بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: تنها بانکی هستیم که با کمک به ارتقای وضعیت روستائیان و کشاورزان جایگاه ارزشمندی را بین مردم کسب کرده ایم.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود:در اجرای انجام وظایف اصلی خود، نباید از مسیر خود خارج شویم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا برای تامین منابع مالی بخش کشاورزی شرایط مناسبی مهیا کنیم.

وی گفت: هویت و اصالت بانک کشاورزی با سایر بانک ها تفاوت دارد، زیرا روح کار در این بانک خدمت به قشر زحمتکشی است که در پایداری نظام اقتصادی کشور سهم مهمی دارند.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سبد خدمات بانک کشاورزی بسیار غنی است اظهار داشت: باید با  شناسایی ظرفیت هایی که در ارائه خدمات داریم،ارزش تلاش و خدماتمان بیش از بیش متبلور شود.

وی گفت: سیاست های اتخاذ شده در بانک کشاورزی در راستای توانمندسازی این بانک است تا در این زمینه بتوانیم رضایت جامعه کشاورزی را که جزو اهداف عالیه بانک است جلب کنیم.

خدارحمی با اعلام این موضوع که بهبود ترکیب منابع و افزایش منابع ارزان از اهداف اصلی ما در سال جاری است، گفت: در کنار سایر وظایف خود، وصول مطالبات را جدی بگیرید، زیرا ادامه حیات بانک وابسته به این موضوع است.

خدارحمی به کارکنان بانک کشاورزی توصیه کرد در بهداشت اعتباری، دریافت تضامین با ارزش در مقابل پرداخت تسهیلات، منطقی کردن هزینه ها و کنترل آن به شکل معقول، افزایش درآمد بانک نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

وی در خاتمه سخنانش  با ابراز خرسندی از اینکه مدیران استانی به ویژه استاندار اردبیل از بانک کشاورزی رضایت خوبی داشتند، این رضایت را نشان دهنده به ثمر نشستن تلاش تک تک همکاران دانست و از آنان تشکر و قدردانی کرد.

► احمد درخشنده رسما مدیرعامل بانک شهر شد
جست و جوی تحلیلی در صورت‌های مالی بانک پاسارگاد؛ پنجگانه‌ای که سهامداران را به آینده این بانک امیدوار کرده است ◄

مطالب مرتبط
بنر