ارتباط مستقیم تلفنی مدیر امورنظارت بانک رفاه با مشتریان

سه شنبه ، 15 مرداد 1398 ، 12:28
بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر امور نظارت بانک با مشتریان و مخاطبان در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، بیداری مدیر امور نظارت بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز سه شنبه مورخ 98.5.15 از ساعت 10 الی 12با شماره تماس 8525-021 کلید 5 ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.



► بخشش وجه التزام تسهیلات بانک رفاه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر
چرخه پرداخت تسهیلات برای صادرات پایدار متوقف نمی شود ◄

بنر
بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط
بنر
بنر