ارایه تحولات نوظهـور شعب صنعت مالی در کنفرانس تحول شعبه ایران

چهارشنبه ، 16 مرداد 1398 ، 08:25
کنفرانس تحول شعبه ایران با رویکرد بررسی و ارایه جدیدترین تجارب و دستاوردهای تحول دیجیتالی در حوزه ارایه خدمات مالی برگزار می‌شود.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از دبیرخانه کنفرانس تحول شعبه این رویداد فراگیر حرفه ای و کاربردی با حضور مدیران ارشد و اجرایی بانک ها، بیمه‌ها، صرافی ها، کارگزاری ها و شرکت های پرداخت برگزار خواهد شد و آخرین متدهای اجرایی برای افزایش بهره وری و اثربخشی شعب در آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
این گزارش حاکی است در کنفرانس تحول شعبه مقوله های مختلفی اعم از تاثیرات فناوری های نوظهور مانند اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، ... و خدمات غیر حضوری و تغییر مدل های کسب و کار و بازآفرینی فرآیندها برای تبدیل شعب محصول محور به تجربه محور مورد اشاره قرار خواهند گرفت.
لازم به ذکر است اندیشمندان و زبدگان این حوزه در قالب سخنرانی، کارگاه و پنل های تخصصی و... به ارائه چالش ها و راهکارهای تغییر پاردایم شبکه شعب مالی خواهند پرداخت.
رویداد یاد شده در 19 و 20 مردادماه سال جاری  در محل هتل همای تهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مباحث علمی آن می توانند به سایت: branchtransformation-summit.ir   مراجعه کنند.


► پاسخ بانک ملی ایران به نیت خیرخواهانه شما
خدمات بدون کارت خودپردازهای بانک سینا ◄

مطالب مرتبط
بنر