بانک قرض الحسنه مهرایران نمونه بانک اسلامی در کشور است

سه شنبه ، 5 شهریور 1398 ، 10:40

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک در ديدار با دکتر مرتضي اکبري مديرعامل و توكلي عضو هيات مديره بانك قرض الحسنه مهر ايران كه در دفتر امام جمعه اراك برگزار شد، بيان كرد: بانك قرض الحسنه مهرايران نمونه بانك اسلامي در كشور است و بسيار با ارزش محسوب مي شود.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امام جمعه اراک با تاکید بر افزایش امورات قرض الحسنه در کشور گفت: فعاليت براي اشاعه قرض الحسنه در كشور كاري بسيار خوب و ارزشمند است و امروز نظام‌ قرض الحسنه بايد حمايت شود.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامي ايران به برکت امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامي و خون شهدا اکنون در حوزه هاي گوناگون توانسته است نقش آفريني کند و در بحث قرض الحسنه نيز به خوبي توانسته است خدمات شايسته اي ارائه دهد.
وی با اشاره به نرخ بالای تورم در کشور خاطرنشان کرد: سال گذشته تورم بسیار زیادي در کشور به وجود آمد و اين افزايش تورم به سبب سوء تدبيرهاي ارزي صورت پذيرفت.
آیت الله دری نجف آبادی واردات بی‌رويه را آفتي بزرگ براي کشور دانست و بيان داشت: واردات بي رويه مانع توسعه کشور مي شود و خروج ارز را به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اينکه سفرهاي خارج از کشور بايد مديريت شود، اظهار داشت: مديريت ارزي کشور و تخصيص هاي ارزي بسيار مهم و ضروري محسوب مي شود.
وی افزود: بانک های دولتی و غیر دولتي بايد بيش از پيش در حوزه هاي متنوع اقتصادي فعاليت و در هزينه ها نيز صرفه جويي کنند.




► افتتاح دفتر حمایت از نوآوری بانک سینا
فعالیت های بانک قرض الحسنه مهرایران منطبق با ضوابط بانکداری اسلامي است ◄

مطالب مرتبط
بنر