بانک کشاورزی یکی از بهترین و اثرگذار ترین بانک های کشور است

شنبه ، 16 شهریور 1398 ، 12:35

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با عضو هیات مدیره بانک کشاورزی تصریح کرد: بانک کشاورزی یکی از بهترین و اثرگذار ترین بانک های کشور است.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، استاندار روز چهارشنبه 13 شهریور در نشست با فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، جلالیان مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی و قزلباش مدیر شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف از پرداخت تسهیلات می بایست تولید اقتصادی عزت آفرین باشد و در کنار آن اشتغال زایی نیز محقق خواهد شد.

وی تأکید کرد: با تعامل و همکاری و ایجاد نگاه اقتصادی می توانیم در استان ، رونق اقتصادی ایجاد کنیم و به توسعه پایدار استان کمک کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که توسعه و رونق اقتصادی نیازمند معرفی الگو است، گفت: با حمایت از طرح های الگو در هر زمینه می توانیم انگیزه تولید کننده گان را برای سرمایه گذاری در استان افزایش دهیم و فکر و اندیشه را با سرمایه تلفیق کنیم.

موهبتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: انتظار می رود که بانک کشاورزی همچون گذشته در نقش معین، گنج های فکری و سرمایه ای را در استان شناسایی و تا مرحله شکوفایی حمایت کند.

وی افزود : تاکنون این جمله را بسیار شنیده ایم که سیستان و بلوچستان استان محروم است لیکن باید گفت تاکنون کشور از مزایا و ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان محروم بوده است.

موهبتی در پایان تصریح کرد: پروژه های محیط زیست و منابع طبیعی، مدیریت شن های روان به وسیله کشت های متناسب با اقلیم آب و هوایی منطقه، مگا پروژه های انتقال آب و تسویه آب دریا و حمایت از کسب و کارهای کوچک روستایی از جمله اولویت هایی است که در تمام آن ها به یاری خداوند می توانیم همکاری شایسته و نتیجه بخشی با بانک کشاورزی داشته باشیم.


► ۹۰ درصد نقدینگی در سیستم بانکی
اشتغال روستایی اولویت اول بانک توسعه تعاون ◄

مطالب مرتبط
بنر