اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران

شنبه ، 20 مهر 1398 ، 13:06
فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انساني بانک قرض الحسنه مهر ايران از اعلام نتايج آزمون استخدامي خبر داد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، فرجی مهماندار با اشاره به برگزاری آزمون استخدامي بانک در صبح روز جمعه مورخ يکم شهريور ماه ۱۳۹۸ بيان داشت: کارنامه آزمون داوطلبان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ در سايت بانك قابل مشاهده مي‌باشد.
وی افزود: به تدریج از داوطلبان برتر تا ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز بانک در حوزه‌هاي امتحاني (بر اساس شرايط اعلام شده در آگهي استخدام منتشر شده) جهت حضور در جلسات مصاحبه و طي ساير مراحل استخدامي دعوت به عمل خواهد آمد.
رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی تصريح کرد: زمان و مکان دقيق مصاحبه داوطلبان برتر متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد و نيازي به پيگيري تلفني و حضوري آنها نمي‌باشد.
فرجی مهماندار ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروي انساني مورد نياز تلاش نمود با حفظ و رعايت عدالت و حقوق داوطلبان محترم، فرصت رقابت در شرايط يکسان را براي جوانان با انگيزه کشور فراهم نمايد و اميد دارد داوطلبان برتر به عنوان سرمايه‌اي ارزشمند، اين بانک را در ارايه خدمت مناسب به مشتريان ياري نمايند. وي افزود: همچنين ضمن تشكر از ساير داوطلبان، آرزوي توفيق و بهروزي ايشان در تمامي مراحل زندگي را از خداي منان خواستاريم.


► اعلام برندگان سومین جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا
پست بانک ایران آماده فروش ارز زیارتی اربعین به زائران عتبات عالیات است ◄

مطالب مرتبط
بنر