مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد

سه شنبه ، 23 مهر 1398 ، 10:35
آیین تکریم و معارفه مدیران عامل قبلی و جدید بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اعضاء هیئت مدیره و هیات عامل، مدیران، روسای ادارات و جمعی از کارکنان بانک سینا روز یکشنبه 21 مهرماه در سالن اجتماعات بانک برگزار شد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک سینا در ابتدای این مراسم، مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی (ع)،  با بیان آنکه بانک سینا، بانکی خوشنام بی حاشیه و بی مسئله است؛گفت: این اواخر، برخی سعی داشتند با هدف مخدوش کردن بانک، برای آن حاشیه ایجاد کنند که خوشبختانه این شگرد پاسخ نداد و بانک سینا اکنون در موقعیت قابل قبولی است.
وی افزود: انتظار ما از بانک سینا بالاست و هر رتبه و جایگاهی که دارد باید به مصداق آیه من ذالذی یقرض ا... قرضاً حسناً از طریق کمک به محرومین و مستضعفین و اعطاء قرض الحسنه به جایگاه بالاتر ارتقاء یابد. ما از منابع بنیاد برای تقویت این اصل که در قرآن کریم برآن تاکید شده کمک می کنیم تا رتبه و اعتبار بانک در بین مردم، جامعه و نظام بیش از پیش ارتقاء یابد و بانکی نمونه در شان و تراز نظام اسلامی را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برخلاف بسیاری از افراد که بانکها را مسبب مشکلات اقتصادی می دانند، همیشه از شبکه بانکی دفاع کرده و گفته ام اگر ایرادی هست منشاء آن کسانی هستند که به بانکها و بانک مرکزی تکلیف و استقلال آنها را دچار خدشه می کنند. معتقدم باید به استقلال بانکها بیشتر اهمیت داده شده و جایگاه آنها تضعیف نشود.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت: آقای پیشرو از برادران ارزشی و مومن جامعه بانکی هستند از زحمات ایشان در زمان تصدی مدیرعاملی بانک سینا و نیز هیئت مدیره بانک قدردانی می کنم و امیدوارم آقای ایمانی نیز با تجربیات و دانش بانکی خود منشاء خیر و برکت برای مجموعه بانک سینا باشد.
آقای ایمانی مدیرعامل جدید بانک سینا هم ضمن قدردانی از زحمات آقای پیشرو گفت: از حسن اعتماد آقای فتاح ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به واسطه اعتمادی که به بنده داشتند و این مسئولیت خطیر را به من سپردند، قدردانی می کنم و امیدوارم با عملکردی خوب و درخشان با کمک همکاران خدوم بانک سینا، این مسئولیت را به سرانجام برسانیم و ذینفعان بانک بهره کافی را از خدمات بانک ببرند.
وی افزود سهامدار بانک سینا یک نهاد انقلابی، ارزشی و با ماموریت و نگاه ویژه به مردم مستمند و کم بهره مند و کسانی است که به لحاظ روحی و معنوی و تقوا سرآمد جامعه و به لحاظ معیشتی شاید دچار مشکلاتی باشند. بنای ما حمایت و یاری بیش از پیش بنیاد مستضفعان در ایفای کامل این ماموریت است.
آقای مهندس پیشرو مدیرعامل پیشین بانک سینا هم گفت: خدا را شاکرم که توفیق 5 سال خدمت به همکاران خدوم، نجیب و دلسوز بانک سینا را داشتم. در این مدت حقیقتاً تلاش کردیم به همراه هیات مدیره دلسوز بانک در حد توان، تمام تجربیات و دانش بانکی خود را در این بانک پیاده کنیم تا امروز کارنامه ای قابل قبول در پیشگاه خداوند متعال ارائه دهیم. همچنین امروز تراز بانک سینا چند پله ارتقاء یافته که این موفقیت به دلیل تلاش همکاران دلسوز و فهیم و تصمیمات مدیریتی هیات مدیره بوده است.  
وی همچنین افزود: بانک سینا امروز به عنوان بانکی خوشنام در شبکه بانکی مطرح است و جزو معدود بانکهایی است که توانسته سود عملیاتی و واقعی شناسایی و ارائه دهد.
وی در پایان گفت: برای آقای ایمانی که از مدیران توانمند و باتجربه بانکی هستند، آرزوی توفیق در سمت جدید دارم.
در بخشی از مراسم، آقای دکتر دانیالی قائم مقام بانک سینا هم گفت: تصمیماتی که در دوران مدیریت آقای مهندس پیشرو اتخاذ شده کاملا حرفه ای و بر اساس تخصص وتجارب بانکی بوده است.
 وی افزود: بانک سینا همواره سعی نموده بین درآمدهای بانک و سود سپرده گذاران توازن ایجاد کند و با تکیه بر درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی بر ارائه خدمات به مشتریان متمرکز شود.
گفتنی است در پایان مراسم، حکم انتصاب آقای سیدضیاء ایمانی به عنوان مدیرعامل بانک سینا از سوی آقای فتاح به ایشان اعطا شد  و با اهدای لوح، از آقای مهندس پیشرو قدردانی شد.


► پیشرفت عملیات ساخت مدرسه توسط بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان
برندگان تابستان وین کارت مشخص شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر