پیشرفت عملیات ساخت مدرسه توسط بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان

سه شنبه ، 23 مهر 1398 ، 11:25
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، عملیات ساخت 4 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان خوزستان را آغاز کرده‌بود که با پیشرفت بسیار خوبی در حال پیگیری است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، به دنبال وقوع حادثه سیل در برخی از مناطق کشور، بانک‌پاسارگاد برنامه اساسی خود در سال جاری را مشارکت در ساخت مدرسه در این نواحی و اختصاص بودجه تبلیغاتی بانک به این امر خطیر، اعلام کرد. به دنبال این تصمیم، عملیات ساخت چند مدرسه در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان آغاز شد که با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط و انجام بررسی‌های دقیق، عملیات ساخت 4 مدرسه در استان خوزستان، شهرستان‌ شوش (روستاهای ذبیددبات، خشه سلمان سردال، مالک‌اشتر) و شهرستان الوان را آغاز کرده‌است که با توجه به پیشرفت بیش از 55 درصدی برخی از پروژه‌ها و سرعت اجرای عملیات ساخت، به زودی آماده‌ی بهره‌برداری خواهند شد.

گفتنی است تشکیل ستاد پشتیبانی پس از وقوع حادثه، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی بانک و اهدای کمک نقدی به مبلغ 10 میلیارد ریال به هم‌میهنان سیل‌زده، ارسال لوازم خانگی و ... بخش دیگری از کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است.


► خدمات بانک صادرات ایران در ایام اربعین تکمیل شد
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر