جشنواره بزرگ پاییزی همراه بانک تجارت کلید خورد

شنبه ، 18 آبان 1398 ، 11:34
حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت از آغاز جشنواره پاییزی همراه بانک تجارت با جایزه ویژه سه میلیارد ریالی، سه جایزه یک میلیارد ریالی و صد‌ها جایزه متنوع دیگر خبر داد.

نادر خواجه حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز برگزاری جشنواره پاییزی همراه بانک تجارت از 15 آبان تا پایان دی ماه گفت: در این جشنواره هر ماه فرصت برای کاربران اپلیکیشن همراه بانک تجارت فراهم شده تا ضمن استفاده از خدمات آن، شانس خود را برای دریافت یک کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو، 38 جایزه نقدی 50 میلیون ریالی، 30 جایزه نقدی ده میلیون ریالی و500 فقره کارت هدیه دو میلیون ریالی افزایش دهند.

وی افزود: مرحله سوم جشنواره با یک جایزه ویژه نیز همراه است؛ به این صورت که علاوه بر جوایز گفته شده، جایزه بزرگ کمک هزینه 3 میلیارد ریالی خرید مسکن به برنده خوش شانس این جشنواره اهدا می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه طراحی ساده و جذاب، سهولت دسترسی، امکان ثبت نام و استفاده بدون مراجعه به شعب از مهمترین نقاط قوت این خدمت بانک تجارت به شمار می‌رود، افزود: بانک تجارت همواره با کسب بازخورد از مشتریان به دنبال بهبود کارکرد آن و ارائه خدمات متنوع کاربردی است؛ ضمن آنکه در نسخه جدید همراه بانک تجارت، علاوه بر تمامی امکانات معمول موبایل بانک‌ها، تغییرات جدیدی از قبیل طراحی آسان، روان و جذاب، ارائه خدمات بدون کارت و ... اضافه شده است.

شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ جشنواره، کسب حداقل 3000 امتیاز و جوایز ماهانه حداقل 1000 امتیاز تعیین و امتیازدهی به کاربران نیز به این صورت است که نصب فعال اپلیکیشن برای مشتریان بانک تجارت 50 امتیاز و مشتریان سایر بانک‌ها 60 امتیاز، انتقال وجه کارتی 100 امتیاز، خرید بسته اینترنتی 70 امتیاز، خرید شارژ 60 امتیاز، ساتنا و پایا 20 امتیاز، پرداخت قبض 30 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان تجارت 20 امتیاز و انتقال وجه از حساب تجارت به حساب تجارت 10 امتیاز در بر خواهد داشت.

مشتریان بانک تجارت و دارندگان کارت‌های شتابی که تاکنون موفق به دریافت نرم‌افزار همراه بانک تجارت نشده‌اند با ارسال کد دستوری به شماره #88*788* می‌توانند این اپلیکیشن را دریافت کنند. ثبت نام همراه بانک و دریافت رمز آن نیز از آدرس اینترنتی my.tejaratbank.ir امکانپذیر است.


► دریافت اینترنتی شناسه شهاب مشتریان بانک ملی
اطلاعیه بانک مرکزی در مورد بارگذاری ایران‌چک جدید در خودپردازها ◄

مطالب مرتبط
بنر