کاهش 50 درصدی کارمزد خدمات ارزی پست‌بانک‌ایران

سه شنبه ، 28 آبان 1398 ، 13:24
مجتبی حقی رئیس اداره‌کل معاملات ارزی و روابط کارگزاری پست‌بانک‌ایران اعلام کرد: با توجه به امکانات خرید ارز در سامانه نیما توسط این بانک و صرافی فراز اعتماد وابسته به بانک به نیابت از بانک‌مرکزی، واگذاری این ارزها به مشتریان با نرخ مناسب و رقابتی و همچنین ارسال حوالجات با کارمزد حداقلی و کاهش 50 درصدی انجام می‌شود. به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، وی با اعلام این خبر افزود: درراستای مدیریت نیازهای ارزی مشتریان و تنظیم بازار ارز، تأمین ارز متناسب با نرخ روزانه سامانه نیما و با حداقل کارمزد جهت تخصیص به نیازهای ارزی مشتریانی که درحال حاضر به‌صورت برات عمل نموده‌ و ارز موردنیاز خود را از سایر عرضه‌کنندگان دریافت می‌نمایند صورت می‌پذیرد.
حقی تصریح کرد: مشتریان این بانک و سایر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی این بانک در سراسر کشور و صرافی فراز اعتماد از خدمات ارزی استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی تأکید کرد: درحال حاضر تعداد 24 شعبه پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور خدمات ارزی ارائه می‌نمایند که هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شعب مذکور می‌توانند به وب‌سایت این بانک به نشانی؛  www.postbank.ir مراجعه نمایند.


► رمزهای یک بار مصرف را از مسیرهای مطمئن دریافت کنید
خدمات دهی در بانک ملی ایران بدون وقفه صورت می گیرد ◄

مطالب مرتبط
بنر