راهکارهایی برای کاهش هزینه های شعبه

سه شنبه ، 5 آذر 1398 ، 16:03
با کاهش تعداد شعب بانک ها و دیجیتالی شدن خدمات آنها، هزینه های مربوط به شعب کاهش نیافته است. به همین خاطر بسیاری از شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، برای کاهش هزینه های خود تغییراتی ایجاد کنند. تغییراتی که منجر به بالابردن سطح کارایی  شعبه نیز بشود. برای این کار بهتر است به مشتریان پیشنهادهایی بدهید تا به سراغ بانک شما بیایند.

تبلیغ پس انداز در بانک

کارکرد دستگاه های خودپرداز و ایجاد سپرده های بانکی از گزینه های مهمی است که به بالا بردن عملکرد شعبه شما کمک می کند. همچنین اگر بانک شما بتواند خدمات مناسبی به مشتری ارائه دهد تا او بتواند کارهای بانکی خود را در خانه پیگیری کند، بسیار مسمر ثمر خواهد بود.
همچنین سعی کنید از هزینه های غیرضروری جلوگیری کنید و این پول ها را به خودپرداز بانک تزریق نمایید. در گزینش کارمندان شعبه نیز دقت کافی را به عمل آورید.

به بهبود خدمات و تجهیزات شعبه اهمیت دهید

استفاده از تجهیزاتی که کار کارمندان شعبه را تسریع می کند و یا به بهبود عملکرد خودپرداز کمک می کند، بسیار مهم است. توجه داشته باشید که سرعت عمل دستگاه خودپرداز می تواند تاثیر چشمگیری در رضایت مشتری از شعبه شما داشته باشد.
به خاطر داشته باشید که وقت مشتری با ارزش است، پس تمام تلاش خود را برای صرفه جویی در زمان به کار بگیرید.
شعبه شما تنها با چند کارمند باارزش نیز اداره می شود پس نیازی به تعداد زیادی کارمند تمام وقت ندارید.

منبع: سایت banknews

► دستورالعمل «گام» به تصویب شورای پول و اعتبار رسید
جهش در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر