مشتريان از ثبت صحيح شماره همراه خود در بانک اطمينان حاصل کنند

دوشنبه ، 25 آذر 1398 ، 11:38
روابط عمومي بانک مرکزي ج.ا.ا طي اطلاعيه‌اي اعلام کرده است با هدف مقابله با خطرات ناشي از افشاي رمز دوم کارت‌هاي بانکي و کاهش جرايم مرتبط، انجام تراکنش‌هاي بدون حضور کارت از ابتداي دي ماه فقط با رمز دوم پويا امکان‌پذير خواهد بود.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ اين بانک پيش‌تر سامانه رمزساز "ارس" را براي توليد رمزهاي دوم پويا معرفي کرده است که مشتريان ارجمند مي‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.enbank.ir/aras نسبت به نصب و فعال‌سازي آن اقدام نمايند.
همچنين براي آن دسته از مشترياني که شرايط استفاده از راهکارهاي مبتني بر گوشي‌هاي تلفن همراه هوشمند را ندارند، در راهکاري تحت عنوان "هريم" امکان دريافت رمز به‌صورت خودکار و از طريق پيامک فراهم شده است. در اين راهکار دارنده کارت بانکی در هنگام انجام تراکنش‌هاي بدون حضور کارت، از گزينه درخواست رمز دوم پويای بانکی استفاده کرده و رمز دوم پويا از طريق پيامک به شماره همراه ثبت شده در بانک صادر کننده کارت ارسال مي‌شود.
استفاده از راهکار پيامکي براي مشتريان هزينه‌اي در بر نداشته و نياز به فعال‌سازي ندارد اما لازم است مشتريان ارجمند نسبت به ثبت صحيح شماره همراه خود در بانک اطمينان حاصل کنند.
مشتريان ارجمند مي‌‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمايند.


► سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد به کار خود پایان داد
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند ◄

مطالب مرتبط
بنر