آغاز ششمین جشنواره ملی بانک محبوب من

يكشنبه ، 1 دی 1398 ، 12:42
ششمین جشنواره ملی بانک محبوب من با شعار "تصویر سازمانی برتر" هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش بانکی به نقل از دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من ، این جشنواره تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت و مشتریان شبکه‌ی بانکی کشور می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره در نظرسنجی امسال شرکت کنند.


در جشنواره‌هایی که تاکنون برگزار شده بیش از 20 بانک مشارکت فعال داشته اند و 200 هزار نفر تاکنون در این نظرسنجی شرکت کرده و از 600 میلیون ریال جوایز نقدی و غیرنقدی بهره‌مند شده اند.

جشنواره ملی بانک محبوب من به عنوان تنها مرجع رسمی نظرسنجی مردمی در خصوص خدمات بانک‌ها هر ساله در قالب یک نظرسنجی اینترنتی برگزار شده و مشتریان شبکه‌ی بانکی کشور با پاسخ دادن به سوالاتی  مهم در خصوص خدمات بانکی ، در آن شرکت می‌کنند.


در این جشنواره علاوه بر 100  میلیون ریال جایزه نقدی  ، قرعه کشی ویژه ی خودروی 206 با مشارکت همراه کارت نیز برگزار خواهد شد.

بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین کشور – یکتانت - که پیشتر در حوزه ی تبلیغات ، خروجی های متفاوتی داشته و همیشه با ایده های جدید و خلاقانه تحسین مخاطبان را برانگیخته است، این بار در کنار سایت بانکی قرار گرفته تا تجربه جدید و متفاوتی را برای این جشنواره رقم بزند که مسلما نمود آن را در این دوره از جشنواره خواهیم دید.


► واکنش رئیس کل بانک مرکزی به شایعات بانکی در فضای مجازی
شناسایی و مسدودسازی کارت‌خوان‌های خارج از کشور ◄

مطالب مرتبط
بنر