اعضاي جدید هیات مدیره بانک دی تعیین شدند

دوشنبه ، 9 دی 1398 ، 11:07
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور بیش از 70 درصد سهامداران ساعت 11 صبح روز سه شنبه 16 خرداد ماه به منظور انتخاب اعضاي هيات مديره جدید تشکيل شد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومي بانك دی، این مجمع با حضور نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس رسمی بانک دی، نمایندگان سهامداران حقوقی و حقیقی بانک دی برگزار شد.

در این مراسم، میرمردای نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رييس مجمع، با تقدير از اعضای قبلی هیات مدیره بانک دی که در شرایط اقتصادی موجود توانستند بانک دی را هدایت کنند، اظهار کرد: در دی ماه 1395 مقرر شد اعضای جدید هیات مدیره منصوب شوند که در این مدت برای صیانت از حقوق سهامداران، به دنبال معرفی افراد علمی، متخصص و کارآزموده به بانک مرکزی بودیم.

به گفته وي پس از بررسی‌های تخصصي بانک مرکزی افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند به مجمع عمومي بانك براي راي گيري در اين مجمع معرفي مي‌شوند.

در ادامه اين مراسم راي‌گيري به صورت كتبي از سهامداران انجام شد و پس از شمارش آراء اعضای جدید هیات مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:

1-حسن علی قنبری ممان (عضو هیات مدیره)

2-محمد رضا قربانی (عضو هیات مدیره)

3-رضا سهم دینی (عضو اهیات مدیره)

4-اکبر پور مظاهری (عضو هیات مدیره)

5-علی فتحعلی (عضو هیات مدیره)

6-رضا دولت آبادی (عضو  علی البدل هیات مدیره)

7-سکینه کشاورز (عضو  علی البدل هیات مدیره)

► اتصال بانک‌ها به سامانه هریم بانک مرکزی در پروژه رمز دوم پویا
کارگاه آموزشی دوروزه کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون برگزار می‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر