چگونه از بانک کشاورزی رمز دوم پویا دریافت کنیم

چهارشنبه ، 11 دی 1398 ، 14:03

بانک کشاورزی به منظور صيانت از حقوق مشتريان ضمن پاسخگويی شبانه روزی در راستای ابلاغيه های بانک مركزی جمهوری اسلامی ايران  و پليس فتا ، سامانه توليد رمز يكبار مصرف امن SOTP را برای تراكنش های كارتی پیاده سازی کرده است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، باتوجه به افزايش اقبال مشتريان به انجام تراكنش های غيرحضوری و اينترنتی ، سارقان سايبری نيز با روش هايی نظير فيشينگ ، فارمينگ و كِی لاگرها اطلاعات محرمانه و مالی مشتريان را هدف سوء استفاده قرار داده اند و به همین منظور بانک کشاورزی برای حفظ حقوق و رضايت مشتریان، با توسعه سامانه ها و كانال های ارتباطی در راستای سهولت دسترسی به خدمات بانكی و گسترش بانكداری الكترونيك و بهره مندی مشتريان از خدماتی دقيق ، سريع و ايمن گام برداشته است.


بر اساس این گزارش، مشتريان بانک کشاورزی می توانند با نصب برنامه كاربردی رمز پويا (ريما) ازسايت اصلي بانك بر روی تلفن هوشمند خود، با يك بار ثبت درخواست از طريق خودپردازهای بانك كشاورزی سراسر كشور نسبت  به تخصيص رمز دوم پويا به كارت های خود اقدام و پس از آن با خاطری آسوده و بدون نگرانی از افشای رمز، از رمز يك بار مصرف با مدت اعتبار كمتر از 60 ثانيه استفاده کنند و تراكنش های اينترنتی ، خريد شارژ، پرداخت قبوض و انتقال وجه كارتی و …. را انجام دهند.


برای دریافت نرم افزار رمز دوم پویا بانک کشاورزی کلیک کنید

روشهای دریافت رمز دوم دیگر بانک‌ها

► بانکی، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می گوید
برنده یک میلیارد ریالی جشنواره همراه بانک تجارت مشخص شد ◄

مطالب مرتبط
بنر