پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی در استان مرکزی

چهارشنبه ، 18 دی 1398 ، 13:45
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت:مجموع تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش کشاورزی در استان مرکزی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال می باشد.

وفایی همچنین با بیان اینکه شهرستان محلات به عنوان تعاون شهر انتخاب گردیده گفت: موفقیت ها و پیشرفت های شرکت های تعاونی مخصوصا در بخش گلخانه می تواند الگوی مناسبی از توانمندی های بخش تعاون برای سایر شهرستان ها باشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی مایه افتخار و برکت برای بانک توسعه تعاون است افزود:اجرای این طرح موجب توانمندی بیشتر فعالان بهش کشاورزی می شود و به رونق تولید در این بخش کمک می کند

مدیر شعب استان مرکزی در تشریح نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از بخش کشاورزی گفت: اگر واحد های تعاونی تولیدی کشاورزی موفق هستند و در مسیر رونق تولید حرکت می کنند نتیجه تلاش فعالان و تولید کنندگان این بخش و حمایت های بانک توسعه تعاون است.

علی وفایی در بازدید از شرکت تعاونی باغ گل کیهان در محلات با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی اظهار داشت: مطابق قانون بانک توسعه تعاون موظف است ۲۵ درصد از تسهیلات را به بخش کشاورزی اختصاص دهد که تا پایان سال در استان مرکزی این امر محقق خواهد شد.

در ادامه وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی وظیفه ذاتی بانک است و در شرایط خطیر کنونی باید به رونق تولید در این بخش کمک کنیم افزود: وظیفه ما حمایت از کشاورزی است و ما به این وظیفه افتخار میکنیم.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی با اشاره به عاملیت پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی گفت:احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی، طرح ها و فعالیت های شیلات برای پرورش ماهی از اولویت های صندوق توسعه ملی در سال ۹۸ در استان مرکزی است.


► بانک شهر دعوت به همکاری کرد
ارسال پیامک رمزپویا برای مشتریان بانک توسعه تعاون رایگان است ◄

مطالب مرتبط
بنر