مرکز تماس کاشف آماده دریافت نظرات مشتریان

شنبه ، 21 دی 1398 ، 13:28

مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩۶٠ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌باشد.


بر اساس اطلاعیه شماره ۹روابط عمومی بانک مرکزی در مورد «رمز دوم پویا» هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی بانک مرکزی در این اطلاعیه افزوده است هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.

شایان ذکر است تماس با مرکز فوق در تمامی استان‌های کشور به جز ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بدون نیاز به پیش‌شماره امکان‌پذیر بوده و هموطنان محترم ساکن در استان‌های مذکور برای تماس با این مرکز باید ٠٢١٩١٠٠٩٩۶٠ را شماره‌گیری کنند.

لازم به ذکر است امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از اوایل دی‌ماه شروع شده و تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری به تدریج تا پایان دی‌ماه این خدمت را ارائه می‌دهند.

هموطنان گرامی لازم است برای ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه‌ و یا وب‌سایت بانک خود اقدام نمایند.



► افزایش اطمینان مشتریان بانک شهر با نرم افزار "رمزنت"
چگونه از بانک گردشگری رمز یکبار مصرف پویا دریافت کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر