بنر

ثبت بیشترین مبلغ تراکنش های خودپردازهای نظام بانکی

سه شنبه ، 24 دی 1398 ، 10:31

بیشترین مبلغ تراکنش های خودپردازها در نظام بانکی از طریق بانک ملی ایران انجام شده است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بررسی تازه ترین اطلاعات منتشر شده مربوط به مبلغ تراكنش‌هاي شبكه بانكي كشور از سوی بانک مرکزی نشان می دهد خودپردازهای بانک ملی ایران بیش از 291 هزار میلیارد ریال از این تراکنش ها را به خود اختصاص داده اند.

این عدد بیش از 21 درصد کل مبلغ تراکنش های انجام شده توسط همه خودپردازهای موجود در نظام بانکی است.

بررسی جزئی تر این اطلاعات حاکی از این است که تنها 18 درصد مبلغ تراکنش های انجام شده در خودپردازهای بانک ملی ایران مربوط به استان تهران بوده و مابقی آن به سایر استانها مربوط است.

بانک مرکزی پیش از این گزارش داده بود که از مجموع بیش از 58 هزار فقره دستگاه خودپرداز موجود در نظام بانکی، بیش از 8 هزار دستگاه آن به بانک ملی ایران مربوط است. بر این اساس، بانک ملی ایران صدرنشین تعداد خودپردازها در نظام بانکی است.


► نرم افزار رمز دوم پویا، بانک قرض الحسنه مهر ایران
قانون "تسهیل تسویه بدهی بدهکاران" ◄

بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط

« شبکه تجاری مهر » خدمت جدید باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به منظور  ارائه خدمات ارزش افزوده جدید به مشتریان ، خدمت جدید «شبکه تجاری مهر» را هم زمان با رونمایی از پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان این بانک...


بانک کشاورزی به منظور  ارائه خدمات ارزش افزوده جدید به مشتریان ، خدمت جدید «شبکه تجاری مهر» را هم زمان با رونمایی از پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان این بانک، ارائه کرده است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، «شبکه تجاری مهر» به عنوان نقطه عطف باشگاه مشتریان و در راستای ایجاد تنوع بخشی و گسترش پاداش های قابل عرضه به اعضای باشگاه، به مجموع خدمات باشگاه مشتریان اضافه شده است؛ در این شبکه، کسب و کارهای مختلف، خدمات و سرویس های خود را با واسطه تیم باشگاه مشتریان بانک به مشتریان و اعضای باشگاه ارائه می کنند و اعضای باشگاه مشتریان نیز این امکان را دارند با صرف امتیازهایی که در کمپین های مختلف کسب کرده اند، از این بسته ها استفاده کنند.
این گزارش می افزاید: پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان بانک کشاورزی در راستای ارتقای سطح کیفی و بهبود رضایت اعضای باشگاه مشتریان باز طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان در فضای رقابتی امروز باشد.

بر اساس این گزارش، پوسته جدید وب سایت باشگاه مشتریان بانک کشاورزی شامل سه بخش اصلی با عناوین «نحوه کسب امتیاز: معرفی کمپین های باشگاه مشتریان و مدل امتیازی کمپین ها»، «روش مصرف امتیاز: ارائه خدمات و سرویس های باشگاه برای استفاده و مصرف کردن امتیازهای مشتریان» و «شبکه تجاری مهر: زیرساخت تبادل امتیازهای مشتریان و اعضای باشگاه با کسب و کارهای مختلف » است.

شایان ذکر است خدمات باشگاه مشتریان بانک کشاورزی محدود به برگزاری جشنواره ها و اعطای هدایا و جوایز نیست و خدمت جدید «شبکه تجاری مهر» نیز در همین راستا ایجاد و رونمایی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت باشگاه مشتریان بانک کشاورزی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://club.bki.ir/public/supplier-offer-public

بنر
بنر
بنر
بنر