بی‌نیازی از حضور در شعبه و استفاده از کارت بانکی

دوشنبه ، 1 ارديبهشت 1399 ، 09:35
بانکداری الکترونیکی و پرداخت الکترونیكي در ارتباطي تنگاتنگ با يكديگر تعريف شده و سخت بتوان يكي را بدون ديگري تصور كرد. شما يا پولتان را در حساب بانكي خود پس‌انداز كرده‌ايد كه سر و كارتان با خدمات ارائه شده در حوزه بانكداري الكترونيكي است يا به ‌هر نحوي مي‌خواهيد از پولتان استفاده كرده و آن را براي خريد كالا يا خدماتي خرج كنيد كه در اينجا نياز به خدمات پرداخت الكترونيكي پيدا مي‌كنيد. بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در هر دو حوزه اقدامات قابل توجهي انجام داده كه در ادامه به شما خواهيم گفت.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک برای کاهش زحمت مراجعه مشتريان به شعب، دامنه خدمات خود را تا نخستين مرحله‌اي که فرد نياز به مراجعه دارد گسترش داده؛ به‌طوري كه حتي براي افتتاح حساب در بانك مهر ايران هم نيازي براي به شعبه رفتن وجود ندارد. بانك قرض‌الحسنه مهر ايران براي نخستين بار در كشور افتتاح حساب را به‌صورت آنلاين ارائه كرده و متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به همراه بانك و وب‌سايت اين بانك و تكميل اطلاعات درخواستي، حساب بانكي خود را افتتاح كرده و تنها براي دريافت كارت بانكي به شعبه مراجعه كنند يا اينكه حتي اين مرحله را نيز حذف كرده و كارت بانكي خود را در منزل يا محل كار خود تحويل گيرند.

بدون مراجعه به شعبه وام بگیرید

تسهیلات بانکی از آن کارهایی است که کاغذبازي‌ها و رفت‌وآمدهاي خاص خود را مي‌طلبد، اما بانك مهر ايران اين مراحل را نيز براي مشتريان آسان كرده است. ديگر نيازي نيست خود و ضامن‌هايتان براي دريافت وام بانكي چند بار به شعبه بانك مراجعه كنيد. تمام كارها از طريق وب‌سايت بانك قرض‌الحسنه مهر ايران قابل انجام است. هنگامي كه با درخواست تسهيلات شما موافقت شد، تنها يك بار به همراه شخص يا اشخاصي كه ضامن شما هستند، به شعبه بانك مراجعه مي‌كنيد و با صرف مدت زمان اندكي، مرحله نهايي مربوط به دريافت تسهيلات را انجام مي‌دهيد.

برای دانستن معدل حساب خود نیز تنها کافی است به همراه بانک و وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ايران مراجعه کنيد و با وارد كردن اطلات مورد نياز محاسبه كنيد كه براي دريافت وام مد نظرتان، چقدر بايد گردش حساب ايجاد كنيد. اگر هم از تسهيلات قرض‌الحسنه اين بانك استفاده كرده‌ايد، خدمات اينترنت بانكش را هم جدي بگيريد. در بخش مديريت تسهيلات، مي‌توانيد تعداد، ميزان و تاريخ سررسيد اقساط خود را مشاهده كنيد.

در این روزهای کرونایی، بانکداري الکترونيکي را جدي بگيريد

در این روزهایی که همه نگران مبتلا شدن خود و عزیزان‌مان به بيماري کرونا هستيم، خوب است بدانيم که شعب بانکي پس از بيمارستان‌ها، يكي از آلوده‌ترين نقاط به ويروس كرونا شناخته شده و در اظهار نظر مسئولان و اخبار رسانه‌ها، مطالب بسياري در رابطه با مبتلا شدن كاركنان شعب بانك‌هاي مختلف به كرونا و درگذشت تعدادي از آن‌ها پيدا مي‌شود. خوب است با استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي بانك مهر ايران و كاهش مراجعه به شعب بانكي تا حد ممكن، احتمال ابتلاي خود و ساير هم‌وطنان به بيماري كرونا را تا حد زيادي كاهش دهيم.

کارت هدیه یکی از خدماتی است که در سال‌هاي اخير در کشورمان گسترش قابل توجهي پيدا كرد. شايد مهم‌ترين مزيتش اين باشد كه هم فرد هديه دهنده را از نگراني براي خريد هديه مناسب نجات مي‌دهد و هم به شخصي كه قرار است هديه را دريافت كند، قدرت انتخاب بيشتري مي‌دهد. بانك‌هاي مختلف اين خدمت را ارائه كرده و بعضاً از طريق ماشين‌هاي بانكي كه براي اين كار در نظر گرفته شده، به فرد قدرت انتخاب طرح و نوشته روي كارت را نيز مي‌دهند. بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در اين مسير يك گام فراتر رفته و باعث شده براي دريافت كارت هديه و اعطاي آن به فردي ديگر حتي نياز نداشته باشيد به ماشين‌هاي بانكي مخصوص اين كار مراجعه كنيد. با موبايل بانك مهر ايران مي‌توانيد به‌راحتي اين كار را انجام دهيد! به‌طور خلاصه فرآيند انجام كار از اين قرار است كه پول از حساب شما كسر شده و به همان ميزان كارت هديه آنلايني براي شخصي كه شما در نظر مي‌گيريد طراحي مي‌شود. انتخاب طرح و نوشته كارت نيز در اختيار خودتان است. براي شماره موبايل آن فرد كه شما مشخص كرده‌ايد، پيامكي ارسال شده كه حاوي لينك كارت هديه آنلاين است. وي با لمس آن لينك و وارد كردن شماره شباي حساب بانكي خود، مبلغ كارت هديه را در حساب خود دريافت كرده و پيام تبريكي كه شما برايش طراحي كرده‌ايد، نمايش داده مي‌شود. به‌نظر خدمت جذابي مي‌آيد، اين‌ طور نيست؟
 
کارت بانکی را در خانه بگذارید!

بانک مهر ایران، همچنان که در حوزه بانکداری الکترونیكی خدمات مختلفي را ارائه مي‌كند، حوزه پرداخت الكترونيكي را نيز فراموش نكرده و در اين بخش نيز خدمات متنوعي را براي برآورده ساختن نيازهاي مشتريان خود ارائه كرده است. در همراه بانك مهر ايران قابليت‌هايي از جمله پرداخت قبض، خريد شارژ و بسته اينترنتي موجود است. همچنين قابليت‌ها و امكانات مرتبط با بخش بانكداري الكترونيكي نيز ارائه مي‌شود.
یکی از قابلیت‌های جذابي که همراه ‌بانک مهر ايران را متمايز کرده، بازارچه «پي‌بوم» است. هنگامي كه كاربر همراه بانك به اين بخش مراجعه كند، مي‌تواند در تمام مراكزي كه باركد اپليكيشن «فون‌پي» را دارا هستند، تنها با يك «اسكن» پرداخت خود را انجام دهند. مي‌دانيم كه باركد اپليكيشن ياد شده علاوه بر بسياري از تاكسي‌ها در فروشگاه‌هاي مختلف نيز نصب شده و كاربران موبايل‌بانك مهر ايران مي‌توانند پرداخت خود را با استفاده از اين قابليت انجام دهند.
در این روزها که همگی نگران مبتلا شدن به بیماری کرونا هستيم، با استفاده از اين قابليت همراه بانک مهر ايران، علاوه بر اينکه نيازي به استفاده از پول نقد يا كارت بانكي نداريم و به اين صورت خطر ابتلا به بيماري را كاهش مي‌دهيم، مسئله در دسترس مشتري نبودن كارتخوان برخي فروشگاه‌ها و اعلام ناگزير رمز در نزد سايرين نيز حل مي‌شود.


► برندگان فصل زمستان وین کارت مشخص شدند
درخواست غیرحضوری دسته چک در بانک قرض الحسنه رسالت ◄

مطالب مرتبط
بنر