مساعدت با دانشجویان در شرایط کرونایی

يكشنبه ، 21 ارديبهشت 1399 ، 15:14

معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید وام دانشجویی دکتری خبر داد و گفت: دانشجویانی که از بانک توسعه تعاون وام دکترای دریافت می کنند فرصت بیشتری دارند.

به گزارش بانکی به نقل از بانک مردم به نقل از فارس؛ الیاس منیری معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت، ثبت نام وام های دانشجویی که ابتدا تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۹ سپس تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ و در مرحله آخر تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شده بود که این مهلت به پایان رسید.

وی گفت: به دلیل اینکه باید حسابرسی برای پرداخت وام ها را آغاز کنیم به طور جدی اعلام کرده بودیم که این مهلت دیگر تمدید نمی شود و آخرین فرصت برای ثبت نام بود.

*تمدید وام دانشجویی دکترا تا پایان اردیبهشت ماه

وی ادامه داد: همه وام ها و تسهیلات دارای زمان بندی است و فرصت برخی وام ها از جمله وام دکتری بیشتر است. زمان ثبت نام وام دکترای صندوق رفاه دانشجویان تا ۲۵ اردیبهشت ماه بود که برای رفاه حال دانشجویان تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: علاوه بر این، دانشجویانی که از بانک توسعه تعاون وام دکترای دریافت می کنند فرصت بیشتری دارند.

► ادغام بانک‌های نظامی چه نفعی برای مشتریان بانک دارد؟
پست اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی در خصوص روند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه ◄

مطالب مرتبط
بنر