بانک سامان را به‌عنوان برند محبوب خود انتخاب کنید

شنبه ، 31 خرداد 1399 ، 08:34
بانک سامان با مشارکت در برگزاری جشنواره مردمی برند محبوب مصرف‌کنندگان بار دیگر  مردم را به ارزیابی برند خود  دعوت می کند.

 به گزارش بانکی به نقل از سامان رسانه، هفتمین نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نظرسنجی عمومی در حوزه برترین برندها در حال برگزاری است و عموم مردم و مشتریان بانک سامان می‌توانند سامان را به‌عنوان برند محبوب خود، انتخاب کنند.

بر این اساس بانک سامان طی دو دوره متوالی توانسته بود، با نظر مشتریان شبکه بانکی کشور به‌عنوان محبوب‌ترین بانک ایران انتخاب شود و این بار نیز با مشارکت در نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان، خود را در بوته ارزیابی و نظرسنجی عمومی قرار داده و از این مسیر می‌کوشد تا علاوه بر بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی، زمینه افزایش رضایتمندی آن‌ها را فراهم کند.

لذا از عموم هم‌وطنان دعوت می‌شود تا ضمن مشارکت در این نظرسنجی، بانک سامان را به‌عنوان برند محبوب خود در حوزه بانکی، انتخاب کنند.

گفتنی است، نظرسنجی برند محبوب مصرف‌کنندگان در حوزه بانکی روز اول تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقمندان فقط در همین روز می‌توانند با دنبال کردن صفحه IRANTOPBRANDS در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در این نظرسنجی مشارکت کنند.

► جشنواره کودک و سامان/ رنگ کن و جایزه ببر!
پایان خرداد آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره خدمات غیر حضوری بانک تجارت ◄

مطالب مرتبط
بنر