پاسخگویی 24 ساعته مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد (CRM)

يكشنبه ، 22 تیر 1399 ، 10:25
مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه آن آگاه شوند.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک‌ به منظور پیشبرد اهداف مشتری‌مداری و در راستای یکپارچه‌سازی فرآیند ثبت و پیگیری سئوالات، نظرات، مغایرت‌ها، شکایت و ...اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده‌است. مشتریان می‌توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با این مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل ( آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ) اعلام کرده و پیگیری کنند.

خدمات ارایه‌شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته‌است. به‌طوری‌که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در 3 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 100 هزار تماس به شکل‌های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و ...) با این مرکز گرفته‌شده‌است که نسبت به سه ماهه اول سال 1398، رشدی معادل 158 درصد داشته‌است. خدمات کارت، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل‌بانک)، استعلام حواله‌های بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و ... از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آنها با مرکز صورت می‌گیرد.

در ادامه بخش‌هایی از این سامانه و خدماتی که به مشتریان ارایه می‌دهد را می‌خوانید:

سامانه تلفنی بانک‌پاسارگاد

مشتریان و ذی‌نفعان بانک‌پاسارگاد می‌توانند به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با شماره 82890-021 تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه‌های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از 97 درصد از تماس‌ها هستند.

امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود وثبت و پیگیری درخواست‌ها از سامانه پیشنهاد

در مرحله اول هم‌میهنان با ورود به سامانه CRM به آدرس ( https://www.bpi.ir/crm ) ثبت‌نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می‌کنند. در مرحله بعد سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند. در مرحله سوم سؤالات و گزارش‌های آنها توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع آنان خواهد رسید. در نهایت در این مرحله می‌توانند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کرده و در نظرسنجی شرکت کنند. این سامانه قابل استفاده برای عموم مردم –چه مشتری بانک پاسارگاد باشند و چه مشتری این بانک نباشند- است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک‌پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط آنان بر اساس تعداد وکیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا می‌کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت هر نوع درخواست اعم از سؤال، انتقاد، شکایت و مغایرت، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی، با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می‌دهد و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت. مشتری می‌تواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار24 ساعت گذشته بدون تماس با بانک

در صفحه‌ی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد، سؤالات پرتکرار 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده‌است، همراه با پاسخ ثبت می‌شود. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخش‌های ذکر شده، این قسمت می‌تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارایه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان می‌شود این سؤالات و پاسخ‌های آنها بدلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک وجود دارند، به‌صورت لحظه‌ای بروزرسانی می‌شوند.


► برای سلامتی خود و پرسنل بانک از ماسک استفاده کنید
بیشترین سود سپرده بانک‌ها در سال 99 ◄

مطالب مرتبط
بنر