چه تسهیلاتی از چه بانکی بگیریم

دوشنبه ، 24 شهریور 1399 ، 13:23

بانک‌های سامان، تجارت، سپه، دی و پارسیان چه تسهیلاتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند

ماه‌هاست که به دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های وارده از سوی آن به اقتصاد کشور، بسیاری از کسب‌وکا‌ر‌ها در خطر تعطیلی قرار گرفته‌اند و مردم نیز برای خریدن مسکن‌‌، خودرو‌، کالا‌های اساسی‌، ودیعه مسکن و… دچارمشکل و کمبود نقدینگی شده‌اند. در این بین برخی از بانک‌ها تلاش کردند با ارائه تسهیلات جدید و یا بروزرسانی تسهیلات قدیمی خود تا حدی برای جبران آسیب‌ها وارد میدان شوند. در این گزارش سعی شده تا تسهیلات ارائه شده توسط پنج بانک سامان، تجارت، سپه، دی و پارسیان مورد بررسی قرار گیرد.

بانک سامان

بانک سامان ۷ نوع تسهیلات با توجه به نیاز متقاضیان ارائه می‌کند. این تسهیلات شامل خرید مسکن، خرید خودرو، خرید کالای مصرفی با دوام، تعمیر مسکن، ودیعه مسکن، وام ازدواج و احتیاجات ضروری است.


تسهیلات خرید مسکن

تمامی اشخاص حقیقی با ارائه مدارک شغلی و سایر مستندات مربوطه، می‌توانند پس از تهیه گزارش کارشناسی با مراجعه به شعب بانک سامان اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. این تسهیلات ۵۰ درصد از ارزش کارشناسی شده ملک تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان برای شهر‌های بزرگ و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای سایر شهر‌ها قابل دریافت است. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه است. تضمینات لازم برای این تسهیلات، ترهین ملک خریداری شده است.


تسهیلات خرید کالای مصرفی بادوام

تمامی اشخاص حقیقی با ارائه مدارک شغلی و سایر مستندات مربوطه، می‌توانند پس از تهیه گزارش کارشناسی با مراجعه به شعب بانک سامان اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. مبلغ دریافتی ۸ میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن حداکثر تا ۳۶ ماه است. تضمینات لازم برای دریافت این تسهیلات چک، ضامن و ۲۰ درصد سپرده (یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) است.


تسهیلات خرید خودرو


اشخاص حقیقی با ارائه مدارک شغلی و سایر مستندات مربوطه، می‌توانند پس از تهیه گزارش کارشناسی با مراجعه به شعب بانک سامان اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. این تسهیلات ۸۰ درصد از بهای خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان قابل دریافت است. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه است. تضمین‌های لازم برای این تسهیلات، ۲۰ درصد سپرده، وثیقه ملکی و ارائه قرار داد خرید خودرو است.


تسهیلات تعمیر مسکن

تمامی اشخاص حقیقی با ارائه مدارک شغلی و سایر مستندات مربوطه، می‌توانند پس از تهیه گزارش کارشناسی با مراجعه به شعب بانک سامان اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. مبلغ دریافتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان است. مدت بازپرداخت آن ۶۰ ماه است. تضمینات لازم برای این تسهیلات ترهین ملک مسکونی و ۲۰ درصد از سپرده است.


تسهیلات احتیاجات ضروری

تمامی اشخاص حقیقی با ارائه مدارک شغلی و سایر مستندات مربوطه، می‌توانند پس از تهیه گزارش کارشناسی با مراجعه به شعب بانک سامان اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. این تسهیلات ۸۰ درصد از سپرده سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت است. بازپرداخت آن به دو طریق یکجا و بعد از ۶ ماه و قسطی به مدت ۶۰ ماه امکان پذیر است و تضمین لازم برای دریافت آن سپرده است.

► چه تسهیلاتی از چه بانکی بگیریم
برای پیگیری تراکنش های ناموفق چه کاری انجام دهیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر