برنامه های بانک دی برای جذب منابع ارزان قیمت و دستیابی به سودآوری

دوشنبه ، 7 مهر 1399 ، 12:55
به گزارش بانکی به نقل از اخبار مالی: نصرت الله شهبازی، رییس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعبه وزرا جذب منابع ارزان قیمت را از اولویت‌های اساسی  بانک و  زمینه ساز کاهش قیمت تمام شده پول و دستیابی به سودآوری دانست.

نصرت الله شهبازی در این بازدید با بیان این که جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد گفت: یکی از مهم ترین مزایای جذب منابع ارزان قیمت، کاهش نرخ تمام شده پول است که موجب پایین آمدن نرخ تسهیلات و رونق اقتصادی می شود، از این رو انتظار می رود همکاران تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند و با خلاقیت و پایبندی به تکریم مشتریان در راستای جذب منابع ارزان قیمت اهتمام ورزند.

رییس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات تاکید کرد: پیگیری وصول مطالبات باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا ضمن افزایش نقدینگی بانک، امکان بازگشت این منابع به چرخه اقتصادی کشور فرآهم شود

وی همچنین توجه به صدور ضمانتنامه، افتتاح اعتبار اسنادی و ارائه تسهیلات خرید دین را از جمله اقدامات موثر شعب برشمرد که می تواند بانک را در مسیر سودآوری قرار دهد.

رییس هیئت مدیره بانک دی در ادامه به لزوم تخصیص بهینه مصارف با در نظر گرفتن مصالح بانک اشاره و خاطرنشان کرد: هنگام ارائه تسهیلات باید تضامین و وثایق معتبر در نظر گرفته شود تا در زمان وصول آن، بانک با چالش مطالبات معوق مواجه نشود.

در این بازدید که مجتبی دهاقین، رییس اداره امور شعب 2 نیز حضور داشت، برنامه عملیاتی شعبه و میزان تحقق آن در نیمه نخست سال 1399 بررسی و راهکارهای لازم برای افزایش بهره وری و کارایی شعبه ارائه شد.

گفتنی است، در پایان این دیدار رییس و کارکنان شعبه وزرا ضمن طرح موضوعات مرتبط با اهداف بانک، دیدگاه های خود را درباره مسائل شعبه مطرح کردند.


► داتین و پرداخت نوین در حوزه کارت اعتباری همکاری می‌کنند
صدور آنی کارت اعتباری در شعب بانک اقتصادنوین ◄

مطالب مرتبط
بنر