ادامه ریزش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

دوشنبه ، 3 آذر 1399 ، 11:38
دلار امروز (یکشنبه دوم آذر ۹۹) در صرافی‌های بانکی با حدود ۳۰۰تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (شنبه) به نرخ ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته شد.

به گزارش بانکی به نقل از اگزیم نیوز، ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلار ۲۴هزار و  ۶۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار  و  ۵۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت شنبه هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۹۸۸ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۹ هزار و ۷۶۸ تومان بود.

در سامانه سنا نیز در معاملات روز (شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۵هزار و ۲۹۲ تومان تومان معامله شد.

نرخ خرید هر دلار در سامانه سنا نیز ۲۵ هزار و ۱۳۱ تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی  دیروز حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۳۳۱ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

همچنین در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

► سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند ◄

مطالب مرتبط
بنر