قیمت هندوانه شب یلدا چقدر است؟

دوشنبه ، 24 آذر 1399 ، 22:38

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه می‌گوید: برای داشتن شب یلدایی پر رونق میوه‌فروشان قول داده‌اند که میوه‌ها را با سود کمتری به مردم بفروشند.قیمت هندوانه در میادین اصلی میوه و تره‌بار سه هزار و ۵۰۰ تومان است.


به گزارش تجارت‌‎نیوز، طبق گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه، برای داشتن شب یلدایی پر رونق میوه فروشان قول داده‌اند که میوه‌ها را با سود کمتری به مردم بفروشند.

هر چند که به دلیل شرایط کرونایی به نظر می‌رسد شب یلدای امسال چندان رونقی برای خانواده‌های ایرانی نداشته باشد اما برخی صنوف برای برگزاری این مراسم قرار است از سود خودشان بگذرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه معتقد است: امسال شب یلدا با کمبود میوه رو به رو نیستیم. شب یلدا تنها یک شب است و چنانچه قرار باشد 10 شب از این مراسم‌ها در کشور برگزار شود باز هم برای تامین میوه مردم مشکلی نداریم.

اسدالله کارگر درباره مصرف میوه مردم در شب یلدا به تجارت‌نیوز گفت: انار، هندوانه، خرمالو و کدو حلوایی چهار قلم میوه منحصر به فرد شب یلدا است که تمام این کالاها در میادین میوه و تره‌بار مرکزی وجود دارد.

او اظهار کرد: قیمت هندوانه در میادین اصلی میوه و تره‌بار سه هزار و 500 تومان است. قیمت انار ممتاز ساوه  12 هزار تومان، کدو حلوایی ممتاز شش هزار و 500 تومان و خرمالو کن کیلویی 18 هزار تومان است.

نرخ انار شب یلدا را در گزارش قیمت انار شب یلدا بخوانید.


► جزئیات کامل چکهای جدید صیاد
چرا بانک های نظامی در سپه ادغام شدند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر